امروز:
جمعه - 14 ارديبهشت - 1403
ساعت :

تمدید مهلت ثبت‌نام سی‌ودومین جشنواره تئاتر خوزستان

 دبیر سی‌ودومین جشنواره تئاتر خوزستان از تمدید مهلت ثبت نام در این جشنواره تا پایان شهریور ۹۹ خبر داد.

به گزارش حبیب خبر به نقل از ایران تئاتر، "آرش سهرابی" گفت: بنا به درخواست هنرمندان تئاتر خوزستان درباره تمدید مهلت ثبت‌نام در سی‌ودومین جشنواره تئاتر استان خوزستان، مهلت ثبت نام تا تاریخ ۳۱ شهریور ۹۹ تمدید شد و کارگردانان و گروه‌های متقاضی می‌توانند تا این تاریخ فرم مربوطه را تکمیل و مدارک لازم را در سایت تئاتر خوزستان بارگذاری کنند.

دبیر جشنواره افزود: تاکنون بیش از ۳۰ گروه نمایشی در سایت جشنواره ثبت‌نام و متون و مدارک مورد نیاز را ارسال کرده و کد رهگیری دریافت کرده‌اند و امیدواریم تا پایان شهریور سایر گروه‌های متقاضی نیز مرحله اول ثبت‌نام در سایت جشنواره را انجام دهند.

سهرابی اظهار کرد: طبق تصمیم ستاد استانی کرونا در اول شهریور و طی نامه توسط مدیرکل محترم فرهنگ و ارشاد اسلامی خوزستان به شهرستان‌های استان، دستور بازگشایی تالارهای نمایشی با حفظ فاصله‌گذاری اجتماعی، رعایت پروتکل‌های بهداشتی و با الزام اخذ مجوز از مراکز بهداشت شهرستان‌ها و نظارت ادارات فرهنگ و ارشاد اسلامی برای تمرین گروه‌های نمایشی صادر شده است و گروه‌های متقاضی جشنواره استانی می‌توانند تمرینات خود را آغاز کنند.

 سهرابی گفت: گروه‌هایی که مرحله اول ثبت‌نام را انجام داده و کد رهگیری دریافت کرده‌اند تا تاریخ ۲۴ آبان ۹۹ فرصت دارند مرحله دوم ثبت‌نام را در سایت تئاتر خوزستان انجام داده و چهار نسخه فیلم اثر نمایشی را به دبیرخانه جشنواره ارسال کنند.

دبیر سی‌ودومین جشنواره تئاتر خوزستان اضافه کرد: بازبینی فیلم آثار نمایشی از ۲۵ تا ۳۰ آبان ۹۹ انجام می‌شود و فهرست آثار برگزیده روز اول آذر اعلام و سی‌ودومین جشنواره تئاتر استان خوزستان از هشت تا ۱۲ آذر ۹۹ برگزار می‌شود.

ارسال نظر به عنوان مهمان

پیوست ها

0

نظرات

  • اولین نظر را شما بدهید