به یاد قیصر امین پور شاعر انقلاب و دفاع مقدس؛

جوروند: جشنواره ملی شعر "در کوچه آفتاب" برگزار می شود

اعلام فراخوان سیزدهمین جشنواره ملی شعر «درکوچه آفتاب» مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی خوزستان با اعلام فراخوان سیزدهمین جشنواره ملی شعر "درکوچه آفتاب"  گفت: این جشنواره که یادمان شاعر انقلاب و دفاع مقدس، قیصر امین پور  است ۱۰ آبان سال جاری در شهرستان گتوند برگزار می‌شود.

به  گزارش یکشنبه حبیب خبر به نقل از اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی خوزستان، محمد جوروند بیان کرد: اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی خوزستان با همکاری اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی گتوند و انجمن شعرآن شهرستان، سیزدهمین جشنواره ملی شعر "در کوچه آفتاب" یادمان زنده یاد قیصر امین پور را با حضور شاعران ملی و استانی برگزار می‌کند.

وی با اشاره به محورهای برگزاری این جشنواره گفت: محورهای اصلی این جشنواره انقلاب اسلامی، دفاع مقدس، نقش زنده‌یاد قیصر امین‌پور در شعر و ادبیات معاصر فارسی و تأثیر فرهنگ مقاومت و ایثار در رشد و اعتلای آفرینش‌های ادبی است که بعد از بررسی و داوری، آثار برگزیده معرفی و تقدیر می شوند.

جوروند هدف از برگزاری این جشنواره را گسترش و توسعه فرهنگ انقلاب و دفاع مقدس، تلاش در جهت شناخت ویژگی‌های شخصیتی، علمی و ادبی شاعر فرزانه‌ انقلاب، زنده‌یاد امین‌پور و شناسایی شاعران و پژوهشگران ملّی به منظور رشد و اعتلای خلاقیت‌ها و آفرینش‌های ادبی آنان عنوان کرد.

مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی خوزستان خاطرنشان کرد: علاقه مندان می توانند سی‌ام مهر ماه سال جاری حداکثر سه اثر خود را به نشانی اینترنتی این آدرس ایمیل توسط spambots حفاظت می شود. برای دیدن شما نیاز به جاوا اسکریپت دارید ارسال یا آثار خود را به همراه فرم موجود در فراخوان تکمیل و به نشانی دبیرخانه جشنواره  در اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی گتوند پست کنند.

وی تصریح کرد: این جشنواره درصورت اعلام وضعیت سفید بیماری کرونا و طبق دستور ستاد استانی و شهرستانی کرونا ۱۰ آبان ماه سال جاری با رعایت پروتکل‌های بهداشتی در سالن اجتماعات قیصرامین‌پور اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی شهرستان گتوند برگزار می شود.

ارسال نظر به عنوان مهمان

پیوست ها

0

نظرات

  • اولین نظر را شما بدهید