امروز:
شنبه - 29 ارديبهشت - 1403
ساعت :

بندرامام میزبان چهارمین سوگواره استانی عکس «قاب محرم»

 مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی خوزستان از برگزاری چهارمین سوگواره استانی عکس «قاب محرم» به میزبانی بندر امام خمینی (ره) خبر داد.

 به گزارش حبیب خبر، "محمد جوروند" گفت: چهارمین سوگواره استانی عکس «قاب محرم» در بخش‌های عکس حرفه‌ای، عکس با تلفن همراه و فیلم کوتاه و با موضوعات رویدادهای مرتبط با ایام محرم و بخش ویژه محرم در خانه برگزار می‌شود.

وی افزود: علاقه‌مندان می‌توانند آثار خود را در بخش‌های عکس حرفه‌ای و تلفن همراه حداکثر پنج عکس با فرمت JPEG و در بخش فیلم، ۲ فیلم با حداکثر زمان سه دقیقه به دبیرخانه سوگواره به شماره ۰۹۱۶۹۵۳۸۵۴۴ در پیام رسان واتساپ یا ایتا ارسال کنند.

 براساس اعلام اداره‌کل ارشاد خوزستان، جوروند مهلت ارسال آثار را ۱۰ مهر ۱۳۹۹ اعلام کرد و ادامه داد: علاقه‌مندان می‌توانند برای کسب اطلاعات بیشتر به آدرس دبیرخانه سوگواره واقع در بلوار آیت‌الله طالقانی، روبه‌روی پارک خلیج فارس، اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی بندر امام خمینی (ره) مراجعه و یا با تلفن‌های ۰۹۱۶۶۱۷۴۵۶۱ و ۵۲۲۳۵۲۰۶ تماس حاصل کنند.

مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان خوزستان اظهار کرد: آثار برگزیده هر بخش پس از داوری به صورت نمایشگاه مجازی در صفحه اینستاگرام اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی بندر امام خمینی (ره) به نشانی anjoman_aks_bik به نمایش گذاشته می‌شوند.

ارسال نظر به عنوان مهمان

پیوست ها

0

نظرات

  • اولین نظر را شما بدهید