امروز:
پنجشنبه - 6 ارديبهشت - 1403
ساعت :

"یک اثر، یک نفس" یاریگر درمان اقشار کم‌درآمد می‌شود انجمن هنرهای تجسمی بهبهان به منظور تامین نیاز اقشار کم درآمد و آسیب پذیر در دوران کرونا با انتشار فراخوان برگزاری نمایشگاه “یک اثر، یک نفس” از هنرمندان کشور دعوت به همکاری کرد.

دبیر نمایشگاه و مدیر دفتر بهبهان انجمن هنرهای تجسمی خوزستان دوشنبه در گفت‌وگو با خبرنگار گفت: پروژه نمایشگاه " یک اثر، یک نفس" پروژه‌ای مشترک میان دفتر بهبهان انجمن هنرهای تجسمی خوزستان و علوم پزشکی بهبهان است. فروغ طباخی بیان کرد: این پروژه با هدف ترویج و تکریم حس هم‌نوع دوستی از هنرمندان نقاش و تصویرگر کشور دعوت به‌عمل می‌آورد تا در نمایشگاهی با هدف تامین قسمتی از هزینه‌های درمانی اقشار کم‌درآمد و آسیب‌پذیر در دوران کرونا شریک باشند. وی افزود: این نمایشگاه فرصتی را برای تعامل سه سویه میان هنرمندان، خریداران آثار هنری و تولیدکنندگان اقلام اولیه زندگی در یک مسیر مشترک خیرخواهانه برای فردایی بهتر فراهم‌می‌آورد.

دبیر این نمایشگاه با بیان اینکه نمایشگاه در دو بخش‌ با موضوع آزاد در زمینه نقاشی و تصویرگری برپا خواهد شد توضیح داد: فروغ طباخی، مریم رشغی، الهام طباخی، محمدرضا جرجرزاده، سید محمد موسوی پارسا، افسانه معلمیان، امین فلاحیان هیأت انتخاب آثار این نمایشگاه هستند. وی با اشاره به شرایط و شیوه ارائه آثار برای هر دو بخش تصریح کرد: شرکت کنندگان در هر بخش مجاز هستندحداکثر سه اثر و در مجموع در هر دو بخش ۵ اثر ارایه دهند. طباخی با بیان این که شرکت در این نمایشگاه ویژه تمامی هنرمندان نقاش و تصویرگر کشور است توضیح داد: هنرمندان شرکت کننده جهت اطلاع از  این فراخوان به صفحه رسمی انجمن به نشانی @behbahan_anjoman_tajasomi مراجعه کنند.

ارسال نظر به عنوان مهمان

پیوست ها

0

نظرات

  • اولین نظر را شما بدهید