تجلیل کانون تئاتر دینی اداره کل هنرهای نمایشی از گروه هنری ومذهبی شهرستان کارون

 

در حاشیه مراسم تقدیر از هنرمندان و عوامل فیلم کوتاه "غدیرنامه ولایت" از سوی مدیر کانون تئاتر دینی اداره کل هنرهای نمایشی از پیمان ترکاشوند مدیر گروه هنری و مذهبی خدام الزهرا (س) تقدیر شد.
این گروه در سال های اخیر با تهیه و تولید نمایش های دینی و مذهبی به مناسبت های مختلف در سطح شهرستان کارون اجرا کرده است.
این گروه توانمند با حضور هنرمندان باتجربه و هنرجویان جوان اخیراً فیلم کوتاه “غدیر نامه ولایت” را باموضوع واقعه غدیر در روستای جمال آبادشهرستان کارون تهیه و تولید کرد که پس از انتشار گسترده با استقبال عموم مخاطبان روبه رو شد و از سوی محمود فرهنگ مدیرکانون تئاتر دینی با ارسال لوح سپاس از پیمان ترکاشوند مدیر و سرپرست گروه هنری و مذهبی خدام الزهرا (س) تقدیر شد.
پیمان ترکاشوند که رئیس انجمن هنرهای نمایشی شهرستان کارون است با کمترین امکانات و حمایت ها همه ساله برنامه نمایشی ایام فاطیمه را اجرا می کند.
در لوح سپاس که به امضای استاد محمود فرهنگ مدیر کانون تئاتر دینی اداره کل هنرهای نمایشی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی رسیده است ضمن تبریک اعیاد،از هنرمندان و عوامل این گروه فعال تقدیر و تشکر شد.
این لوح توسط مصطفی بوعذار از هنرمندان شناخته شده تئاتر خوزستان به نمایندگی از دفتر کانون تئاتر دینی با حضور مدیران و مسئولین شهرستان درحسینیه سجادیه کوت عبداله به طراح و کارگردان خوزستانی پیمان ترکاشوند تقدیم شد.