تصویربرداری فیلم کوتاه «غدیر نامه ولایت» پایان یافت

تصویربرداری فیلم کوتاه «غدیر نامه ولایت» پایان یافت

 تصویربرداری فیلم بازسازی واقعه غدیر با نام «غدیر نامه ولایت» در شهرستان کارون به پایان رسید و به مرحله تدوین رفت.

 این پروژه با حضور ۱۰۰ نفر بازیگر از گروه‌های نمایشی و در قالب کاری مشترک انجمن هنرهای نمایشی شهرستان کارون به تهیه‌کنندگی گروه خدام الزهرا به سرپرستی جواد ناصری انجام شد.

 رئیس انجمن هنرهای نمایشی شهرستان کارون در این خصوص به خبرنگار مهر گفت: امسال با توجه به شرایط کرونا و برگزار نشدن مراسم‌ها و اجرای نمایش‌های دینی مرتبط با عید غدیر، تصمیم بر این شد تا با تهیه و تولید این اثر در فضای مجازی به فعالیت خود ادامه بدهیم و قدمی مؤثر با موضوع فرهنگ‌سازی ولایت امیرالمومنین برداشته باشیم.

پیمان ترکاشوند افزود: موضوعاتی که در سناریو به آن پرداخته شد، موضوع کیفیت بیعت و معرفی امیرالمومنین به عنوان جانشین پیامبر و بحث مهدویت و امر به معروف و نهی از منکر و الهی بودن این امر و بازتاب و نوع نگرش در میان مردم آن زمان بود.

کارگردان این اثر ادامه داد: این پروژه با استفاده از ظرفیت هنری هنرمندان شهرستان کارون انجام شد.

مشاوران هنری این فیلم سید کاظم قریشی، حسن زرگانی و مصطفی بوعذار هستند. مشاوره مذهبی این فیلم حجت الاسلام و المسلمین حاج عباس ناصری بود و گروه تصویربرداری به سرپرستی علیرضا حزباوی این فیلم را جلوی دوربین بردند.

در ساخت این پروژه اداره فرهنگ و ارشاد کارون، بسیج هنرمندان و سپاه شهرستان کارون، سازمان تبلیغات اسلامی و حسینیه سجادیه شهرستان کارون همکاری داشتند.

ارسال نظر به عنوان مهمان

پیوست ها

0

نظرات

  • اولین نظر را شما بدهید