امروز:
يكشنبه - 16 ارديبهشت - 1403
ساعت :

پوستر نخستین جشنواره بین‌المللی ذوالفقار در اهواز رونمایی شد

 پوستر نخستین جشنواره بین‌المللی ذوالفقار (گرامیداشت سردار شهید حاج قاسم سلیمانی) روز یکشنبه در آیینی در اهواز رونمایی شد.

به گزارش حبیب خبر، استاندارخوزستان یک‌شنبه در آیین رونمایی از پوستر این جشنواره گفت :جشنواره بین المللی ذوالفقار به ابتکار استان خوزستان و با موافقت وزیر ارشاد  همزمان در خوزستان و کرمان برگزار می‌شود .

غلامرضا شریعتی افزود :برنامه‌های فرهنگی در شاخه‌های مختلف هنری از جمله شعر، پویانمایی ، تئاتر و ...  در این جشنواره در وصف و یاد سردار دل ها «سردار حاج قاسم سلیمانی» برگزار خواهد شد تا خوزستان بتواند بخشی از دین خود را به این سرباز مخلص وطن ادا کند.

او ادامه داد: از آنجا که این جشنواره با ابتکار اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان خوزستان برپا شده تاکید ما بر استقرار دبیرخانه دائمی این جشنواره در همین استان است تا هرساله بتوانیم گسترده و اثر بخش‌تر این برنامه فرهنگی هنری را برگزار کنیم تا راه، روش و منش «سردار شهید حاج قاسم سلیمانی» را ترویج و گسترش دهیم .

شریعتی با قدردانی از اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان بیان کرد: امیدواریم این حرکت فرهنگی ضمن برقراری رقابت سازنده، رشد بستر پژوهش و مشارکت اجتماعی را دنبال داشته باشد و به‌عنوان حرکتی ماندگار در تقویم فرهنگی کشور بنام خوزستان ثبت شود .

او افزود : جامعه فرهنگی، هنری و رسانه ای وظیفه  مهم و تاریخی برای تجلی و تبلور ارزشها دارد و ضرورت دارد در کنار هرجشنواره دبیرخانه دائمی تشکیل شود تا مستند سازی و تحلیل محتوا و باز اندیشی مستمر داشته باشد . استان خوزستان آمادگی کامل برای استقرار دبیرخانه و برگزاری این جشنواره را دارد.  

استاندار خوزستان با اشاره به حضور «سردار شهید حاج قاسم سلیمانی» در خوزستان گفت: این سردار شهید در هشت سال دفاع مقدس و در برهه سیل همدلی سال ۱۳۹۸ با حضور خود برای استان و مردم خوزستان مغتنم بود ، با همت وی و یارانش در مدیریت سیل سال گذشته کمک شایانی  شد .

ارسال نظر به عنوان مهمان

پیوست ها

0

نظرات

  • اولین نظر را شما بدهید