مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی خوزستان:

۳۳ میلیارد ریال درخواست تسهیلات کرونا به بانک های عامل خوزستان ارایه شد

معرفی 226 متقاضی مشاغل فرهنگی و هنری آسیب دیده از کرونا به بانک هامدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی خوزستان از معرفی 226 نفر شاغل در بنگاه های فرهنگی،هنری و رسانه ای آسیب دیده از بحران کرونا و ارایه ۳۳ میلیارد ریال درخواست تسهیلات به بانک های عامل خوزستان خبر داد.

به گزارش وب سایت حبیب نیوز به نقل از روابط عمومی اداره‌کل فرهنگ و ارشاد اسلامی خوزستان، محمد جوروند گفت: متاسفانه صدمات ناشی از همه گیری ویروس کرونا تبعات اجتماعی، اقتصادی و فرهنگی نامطلوبی را به دنبال داشته است. و وضعیت موجود، موجب بیکاری و مشکلات معیشتی اهالی فرهنگ، هنر و رسانه شده است.

وی افزود: در اجرایی شدن مصوبات ستاد ملی کرونا و هم چنین با هدف حمایت و پشتیبانی از کسب و کارهای فرهنگی،هنری و رسانه ای آسیب دیده، تاکنون بالغ بر 33 میلیارد ریال درخواست تسهیلات از طرف این کسب و کارها به بانک های عامل استان ارایه شده و متقاضیان در حال طی مراحل قانونی برای دریافت این تسهیلات هستند.

جوروند ادامه داد: این تسهیلات به ازای 226 نفر شاغل در بنگاه های فرهنگی،هنری و رسانه ای آسیب دیده از بحران کرونا است.

مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی خوزستان اضافه کرد: متقاضیانی که دارای کد بیمه تامین اجتماعی هستند، می توانند با مراجعه به سامانه (کارا) وزارت تعاون،کار و رفاه اجتماعی نسبت به درخواست تسهیلات اقدام کنند.

وی با اشاره به آن دسته از کسب و کارهای فرهنگی،هنری و رسانه ای که فاقد کد بیمه تامین اجتماعی هستند،تصریح کرد: برای این کسب و کارها رایزنی های لازم صورت پذیرفته و پس از ابلاغ دستورالعمل مربوط،قادر به دریافت تسهیلات هستند که در زمان مقرر،اطلاع رسانی لازم صورت می پذیرد.

 

ارسال نظر به عنوان مهمان

پیوست ها

0

نظرات

  • اولین نظر را شما بدهید