امروز:
پنجشنبه - 13 ارديبهشت - 1403
ساعت :

معرفی هیأت داوران و انتخاب جایزه «فرشته»

اعضای هیأت داوران و انتخاب بخش «داستان کوتاه» ششمین دوره جایزه «فرشته» مشخص شدند.

به گزارش حبیب خبر به نقل از روابط عمومی ششمین دوره جایزه «فرشته»، علی خدایی، ناهید طباطبایی و عالیه عطایی به عنوان اعضای هیأت داوران این جایزه انتخاب شدند. همچنین حسن محمودی، مهدی افروزمنش و کاوه فولادی‌نسب به عنوان اعضای هیأت انتخاب معرفی شدند.

علی خدایی نویسنده کتاب‌های «آدم های چهارباغ»، «از میان شیشه از میان مه» و «تمام زمستان مرا گرم کن»، ناهید طباطبایی نویسنده کتاب‌های «چهل‌سالگی»، «حضور  آبی مینا»، «جامه‌دران» و «خنکای سپیده‌دم سفر» و عالیه عطایی نویسنده کتاب «کافورپوش» و «چشم سگ»  آثاری را که از سوی هیأت انتخاب اعلام شوند داوری می‌کنند.

حسن محمودی نویسنده کتاب‌های «مارآباد»، «کتاب یونس»، «باد زن‌ها را می‌برد»، «وقتی آهسته حرف می‌زنیم» و «المیرا خواب است»، مهدی افروزمنش نویسنده کتاب‌های «سالتو» و «تاول»  و کاوه فولادی‌نسب نویسنده کتاب «هشت و چهل و چهار» و مترجم مجموعه «درجست و جوی زمان از دست‌رفته» با پایان یافتن مهلت شرکت، داستان‌های کوتاه‌ رسیده را بررسی و انتخاب می‌کنند.

 ششمین دوره جایزه «فرشته» با موضوع «قرنطینه» برگزار می‌شود و علاقه‌مندان برای شرکت در این دوره تا ۳۱ خردادماه مهلت دارند آثار خود را در سایت جشنواره به نشانی: http://jayezefereshteh.org ارسال کنند.

ارسال نظر به عنوان مهمان

پیوست ها

0

نظرات

  • اولین نظر را شما بدهید