امروز:
يكشنبه - 16 ارديبهشت - 1403
ساعت :

رونمایی از چهار عنوان کتاب به مناسبت روز دزفول

 همزمان با چهارم خرداد روز مقاومت و پایداری - روز دزفول، با حضور جمعی از مسوولان استان خوزستان از چهار عنوان کتاب در مرکز فرهنگی دفاع مقدس دزفول رونمایی شد.

مدیر کل بنیاد حفظ آثار و نشر ارزشهای دفاع مقدس خوزستان روز یکشنبه در آیین رونمایی از این کتابها  در مرکز فرهنگی دفاع مقدس دزفول گفت: سوم و چهارم خرداد ۲ نقطه عطف در تاریخ کشورمان هستند.

به گزارش حبیب خبر، "سردار عباس یوسفی" همچنین در خصوص کتاب هایی که به مناسبت چهارم خرداد رو نمایی شدند گفت:کتاب قهقهه مستان که به کوشش علی عطاران جمع آوری شده حاوی وصایای شهدا است. 

وی افزود: همچنین  کتاب امیر فیاضیه به نویسندگی مهدی عصاره، کتاب فروردین۶۱ به نویسندگی نجمه فرهادنژاد و کتاب یاران سیدجمشید به نویسندگی مصطفی آهوزاده سه عنوان کتاب دیگر می باشند که رونمایی شدند.

امام جمعه دزفول نیز در این آیین با گرامیداشت سوم و چهارم خرداد ماه  گفت: سوم و چهارم خرداد فرصتی مغتنم برای تبیین فرهنگ مقاومت و ریشه اصیل مردم خوزستان و دزفول است.

حجت الاسلام سیدمحمدعلی قاضی همچنین با گرامیداشت یاد مرحوم آیت اله سیدمجدالدین قاضی دزفولی امام جمعه فقید دزفول افزود: ایشان نقش کلیدی در مقاومت مردم دزفول داشت و با وجود کهولت سن در سالهای جنگ و موشک باران دزفول شهر را ترک نکرد و همواره به رزمندگان روحیه می داد .

وی اظهار داشت: باید میراث ارزشمند شهدا و علمای دوران دفاع مقدس را به نسل بعد منتقل کنیم . باید گنج بزرگ دفاع مقدس را رونمایی و در اختیار مردم قرار داد .

همزمان با چهارم خرداد روز مقاومت و پایداری - روز دزفول جمعی از مسوولان استان خوزستان با حضور در دزفول نسبت به شهدای گمنام این شهرستان ادای احترام کردند .

به پاس قدردانی از رشادت ها و جانفشانی های مردم دزفول در طول هشت سال دفاع مقدس، روز چهارم خرداد به نام روز مقاومت و پایداری- روز دزفول در تقویم جمهوری اسلامی نامگذاری شده است.

ارسال نظر به عنوان مهمان

پیوست ها

0

نظرات

  • اولین نظر را شما بدهید