امروز:
جمعه - 28 ارديبهشت - 1403
ساعت :

حضور فعال موسسات قرآن و عترت و انجام فعالیت های قرآنی مجازی در ماه رمضان

رییس گروه قرآن و عترت اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی خوزستان گفت: موسسات قرآن و عترت در ماه مبارک رمضان به ختم و آموزش قرآن و مشاوره های قرآنی مشغول هستند و در این ماه پرخیر و برکت فعالیت خود را در فضای مجازی بیش از پیش و پررنگ تر کرده اند.

به گزارش پایگاه خبری- تحلیلی حبیب خبر، "حسین لازم سعیدی" با اشاره به فعالیت موسسات قرآن و عترت در ایام ویروس منحوس کرونا گفت: 20 موسسه قرآن و عترت از آغاز شیوع ویروس کرونا تاکنون فعالیت چشمگیری در سطح استان داشتند که از جمله آن فعالیت ها می توان به تولید و توزیع ماسک،برگزاری مسابقات قرآنی با محوریت شهید سردار سلیمانی، مشاوره و آموزش های قرآنی شامل حفظ،قرائت و آموزش های ابتدایی به صورت مجازی اشاره کرد.

وی افزود: موسساتی که مدیران آنها از قاریان و اساتید برجسته قرآنی بودند نیز در این ایام به برگزاری محافل قرآنی از جمله تواشیح، ابتهال و قرائت قرآن در فضای مجازی پرداختند.

لازم سعیدی با بیان اینکه فعالیت موسسات قرآن و عترت در ماه مبارک رمضان ادامه دارد، اظهار کرد: این موسسات همچنان در ماه مبارک رمضان به ختم، آموزش قرآن و مشاوره های قرآنی مشغول هستند و در این ماه پرخیر و برکت فعالیت خود را در فضای مجازی بیش از پیش و پررنگ تر کرده اند.

رئیس گروه قرآن و عترت اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی خوزستان به نمایشگاه قرآن و عترت اشاره کرد و یادآور شد: هرساله ما در ماه مبارک رمضان نمایشگاه بزرگ قرآن و عترت را با ارائه آثار متنوع قرآنی با حضور ناشران قرآنی، مفاخر، قاریان برجسته کشوری و استانی برگزار می کردیم که امسال متاسفانه به دلیل شیوع ویروس کرونا این رویداد بزرگ در سراسر کشور برگزار نشد.

وی ادامه داد: انتظار می رفت که نمایشگاه قرآن و عترت امسال به صورت مجازی برگزار شود که این امر مستلزم برنامه ریزی های نرم افزاری و سخت افزاری در سطح استان بود که متاسفانه محقق نشد.

لازم سعیدی تصریح کرد: در حال رایزنی و پیگیری هستیم که انشاء ا.. در سال های آینده همزمان با برگزاری نمایشگاه قرآن و عترت به صورت حضوری، مردم بتوانند به صورت مجازی نیز از این نمایشگاه خرید کنند و از خدمات آن بهره مند شوند.

ارسال نظر به عنوان مهمان

پیوست ها

0

نظرات

  • اولین نظر را شما بدهید