امروز:
شنبه - 29 ارديبهشت - 1403
ساعت :

پویش "هنر در خانه" برگزیدگان خود را شناخت

 

معاون هنری و سینمایی اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی خوزستان از پایان رقابت پویش "هنر در خانه" و معرفی برگزیدگان آن خبر داد.

به گزارش وب سایت حبیب خبر به نقل از روابط عمومی اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی خوزستان، ناصر آریایی نیا ضمن قدردانی از حضور و توجه هنرمندان و هنردوستان به پویش هنر در خانه گفت: انجمن های هنری با همکاری معاونت هنری و سینمایی اداره کل فرهنگ ارشاد اسلامی خوزستان، پویش هنر در خانه را با هدف در خانه ماندن برای مقابله با ویروس کرونا،ایجاد نشاط و سرگرمی و پرکردن اوقات فراغت برگزار کردند.

وی با اشاره به توجه مخاطبان به آثار و تعداد لایک ها در اینستاگرام پویش هنر در خانه،افزود: تعداد 110 اثر به دبیرخانه این مسابقه رسید که مورد قضاوت بینندگان قرار گرفت و اثری که بیشترین لایک را با تعداد 5 هزار و 229 لایک از آن خود کرد،توانست رتبه نخست را به خود اختصاص دهد.

معاون هنری و سینمایی اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی خوزستان اظهار کرد: آلا علیزاده،غزل چهرازی،هستی محمدی،ایمان اسدی خواه،تیارا موذن،محمد پاسبان،محدثه جهانیان،زهره بوشهری،پانیا عسکری و اسرا دل پریش به ترتیب رتبه های یکم تا دهم این پویش را کسب کردند و به عنوان برگزیده شناخته شدند.

آریایی نیا تصریح کرد: به زودی با دریافت شماره حساب بانکی،جوایز برندگان به حساب آن ها واریز می شود.

ارسال نظر به عنوان مهمان

پیوست ها

0

نظرات

  • اولین نظر را شما بدهید