امروز:
يكشنبه - 30 ارديبهشت - 1403
ساعت :

رئیس اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی هندیجان از برگزاری جشنواره فرهنگی هنری به منظور پیشگیری از شیوع ویروس کرونا و استفاده از ظرفیت فرهنگی هنری هنرمندان هندیجانی در بخش های مختلف خبر داد.

به گزارش حبیب خبر، مسعود میرزاپور با اعلام این خبر افزود: در این جشنواره،ضمن بهره برداری از پیام هنری هنرمندان در کنترل شیوع ویروس کرونا و ترغیب به ماندن در خانه، از خدمات ارزنده کادر بهداشت و درمان نیز قدردانی می شود.

وی با اشاره به بخش ها و موضوعات جشنواره،اظهار کرد: این جشنواره در بخش نمایش های کوتاه استندآپ کمدی با موضوع در خانه بمانیم (حداکثر 4 دقیقه)،خوشنویسی،نقاشی و شعرخوانی با موضوع در خانه بمانیم، دوبله و دابسمش با موضوع در خانه بمانیم (حداکثر 4 دقیقه)،اجرای صوتی جزء سی قرآن کریم (حداکثر 4 دقیقه) و خوانش فرازهایی از نهج البلاغه به صورت صوتی برگزار می شود.

میرزاپور مهلت ارسال آثار را 5 اردیبهشت 1399 اعلام کرد و ادامه داد: علاقه مندان می توانند آثار خود را به شماره ی همراه 09169542364 در واتساپ با ذکر نام،نام خانوادگی و شماره تماس ارسال کنند.

رئیس اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی هندیجان گفت: در هر بخش جشنواره از موضوعات مطرح شده (به طور مجزا) به 3 نفر از هنرمندان و در مجموع به 21 نفر که بر اساس داوری، آثار برتری ارائه کنند جوایز نقدی اهدا می گردد.

وی از همه هنرمندان استان،بویژه هندیجان درخواست کرد با جدیت و ایده پردازی در این جشنواره شرکت کنند و خاطرنشان کرد: بدون شک با ابزار کارساز فرهنگ و هنر می توانیم سهم عمده و بسزایی در فرهنگ سازی و تشویق به در خانه ماندن و کمک به کادر زحمتکش بهداشت و درمان در کنترل این بیماری و مهار آن در شهرستان هندیجان داشته باشیم.

گفتنی است،این جشنواره به همت اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی با حمایت دفتر امام جمعه،فرمانداری و شورای فرهنگ عمومی شهرستان هندیجان برگزار می شود.

ارسال نظر به عنوان مهمان

پیوست ها

0

نظرات

  • اولین نظر را شما بدهید