امروز:
شنبه - 29 ارديبهشت - 1403
ساعت :

برگزاری نخستین جشنواره تئاتر طبیبان مهر در سه شهر خوزستان
 

رییس انجمن هنرهای نمایشی خوزستان با توجه به شیوع ویروس کرونا از برگزاری نخستین جشنواره تئاتر طبیبان مهر ویژه سه شهرستان شمالی استان شامل اندیمشک، دزفول و شوش دانیال(ع) خبر داد.

به گزارش پایگاه خبری- تحلیلی حبیب خبر، محمد یاقوت پور گفت: با توجه به شیوع ویروس کرونا و جهت تقدیر و تقدیس از محضر طبیبانه و ماهرانه جامعه معزز و با شرافت پرستاری و پزشکی استان خوزستان، انجمن هنرهای نمایشی استان با همکاری اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی خوزستان و انجمن های هنرهای نمایشی و ادارات فرهنگ و ارشاد اسلامی شهرستان های اندیمشک، دزفول و شوش دانیال(ع) و با حمایت هنرمندان این سه شهرستان به منظور ارتقاء پذیرفتن و نشر فرهنگ پشتیبانی از پویش در خانه بمانیم، نخستین جشنواره تئاتر طبیبان مهر را ویژه هنرمندان تئاتر شهرستان های اندیمشک، دزفول و شوش دانیال(ع) برگزار می کند.

یاقوت پور افزود: این جشنواره حمایتی با حضور داوران این سه شهر شمالی خوزستان با شعار در خانه بمانیم با رویکرد نمایش های خانگی برگزار خواهد شد و پس از خروج از این بحران و قرنطینگی، آثار برگزیده مجوز اجرای صحنه و پلاتو با دعوت از پزشکان،پرستاران و کادر درمانی و خانواده های ایشان در سه شهرستان اندیمشک، دزفول و شوش را دریافت خواهند کرد.

دبیر اولین جشنواره تئاتر طبیبان مهر در ادامه اظهار کرد: هدف اصلی جشنواره و هنرمندان حاضر بالا بردن سطح روحی مردم، و ترغیب آن ها به ماندن در خانه در طول دوره قرنطینه است.

محمد یاقوت پور تصریح کرد: فراخوان نخستین جشنواره تئاتر طبیبان مهر تنظیم شده و در اختیار هنرمندان تئاتر شهرستان های شوش دانیال، اندیمشک و دزفول جهت اطلاع و شرکت قرار خواهد گرفت.

ارسال نظر به عنوان مهمان

پیوست ها

0

نظرات

  • اولین نظر را شما بدهید