کامران عالیان درگذشت/ شاعری با زبان نو در شعر فارسی

مدیر کل فرهنگ و ارشاد اسلامی خوزستان با ابراز تاسف از درگذشت کامران عالیان شاعر خوزستانی وی را شاعری با زبان نو در شعر فارسی خواند.

به گزارش حبیب خبر، مدیر کل فرهنگ و ارشاد اسلامی خوزستان با ابراز تاسف از درگذشت کامران عالیان، شاعر خوزستانی گفت: وی یک شاعر خوب و عضو هیات مدیره انجمن شعر شیدا بود که تا آخرین لحظات عمر به خوبی آن را اداره کرد.

محمد جوروند افزود: او شاعر آرام و قوی بود که پشتوانه مطالعاتی داشت. دغدغه های های عالیان فرا خصوصی و فرا شخصی بود، شاعری با زبانی نو در شعر و ادب فارسی که می توان وی را از جمله شاعران مقبول بر شمرد.

او گفت: مرحوم عالیان از مدت ها پیش مشکلات تنفسی داشته و دچار آلرژی بود که به دیروز به دلیل عارضه تنفسی در محل کار بدحال شد و سپس از دنیا رفت.

مدیر کل فرهنگ و ارشاد اسلامی خوزستان گفت: در حال هماهنگی برای دفن وی در قطعه هنرمندان هستیم. به دلیل محدودیت ها ناشی از شیوع ویروس کرونا زمان دقیق تشییع این شاعر متعاقبا اعلام خواهد شد.

پایگاه خبری حبیب خبر درگذشت جان سوز زنده یاد "کارمران عالیان" را به خانواده محترم آن مرحوم و جامعه ادبی خوزستان و نیز کشور تسلیت می گوید.

عکس از: حبیب اله بهرامی

ارسال نظر به عنوان مهمان

پیوست ها

0

نظرات

  • اولین نظر را شما بدهید