امروز:
جمعه - 10 فروردين - 1403
ساعت :

به خاطر 300 هزار تومان حضور در اردوی تیم ملی را از دست دادم/نیازمند کمک اسپانسر هستم

 

کاراته‌کار خوزستانی تیم ملی بانوان با اشاره به اینکه به خاطر نداشتن 300 هزار تومان شانس حضور در انتخابی تیم ملی را از دست دادم گفت: برای ادامه راه خود در تیم ملی و کسب افتخار نیازمند یک حامی مالی هستم.

به گزارش حبيب نيوز، "زهرا کرمپوری" با اشاره به مشکل خود برای حضور در اردوهای تیم ملی و مسابقات بین‌المللی به خبرنگار فارس در ایذه گفت: به دلیل مشکل مالی و حمایت نشدن از جانب افراد یا ادارات، شانس حضور در مسابقات بین‌المللی «کاراته وان» برای کسب سهمیه المپیک که در کشور ترکیه برگزار می‌شد را از دست دادم.

وی افزود: در کاراته ایران به دلیل وجود برخی از سیاست‌ها من به عنوان تنها بانوی کاراته‌کای خوزستان در بین ملی‌پوشان حاضر در اردوهای تیم ملی راه به جایی نمی‌برم و حذف می‌شوم. باید برای فیکس شدن در تیم ملی بجنگم و کار سختی دارم.

بانوی ملی‌پوش کاراته خوزستان با بیان اینکه شمال کشور قطب کاراته به حساب می آید و از این رو من به‌عنوان یک خوزستانی کار سختی در این بین دارم گفت: با توجه به اینکه نگاه‌ها در کاراته همیشه به سمت شمال کشور است، هیچ کسی در اردوها باور نمی‌کند من به عنوان یک دختر خوزستانی آن‌هم از شهرستان بدون امکانات ایذه در سطح ملی و بین‌المللی قد علم کنم.

*در بی مهری متولیان به اردو می‌روم

کرمپوری با بیان اینکه من با هزینه‌های شخصی در اردوها و مسابقات حضور پیدا می‌کنم ادامه داد: در هر مرحله از از اردوهای تیم ملی که حضور پیدا می‌کنم، هیچ مسؤول و فردی متوجه و خبردار نمی‌شود و من در سکوت و بی‌مهری کامل همواره به کار خود ادامه داده‌ام.

وی با بیان اینکه حتی هیات کاراته استان خوزستان هم به من توجهی ندارد اضافه کرد: طبق قانون مسابقات انتخابی کشوری، ابتدا ورزشکاران در استان خود به رقابت می‌پردازند و سپس 5 نفر برتر به مسابقات انتخابی کشور اعزام می‌شود و هیات‌ها هزینه‌های رفت و آمد آنها را می‌پردازند ولی در استان خوزستان چنین نیست و در این بین من یکبار از از هزینه بهره‌مند شدم.

کرمپوری ادامه داد: طبق آن چیزی که وجود دارد هر ورزشکار پس از حضور در مسابقات انتخابی تیم ملی و کسب موفقیت یک سکه به عنوان هدیه دریافت می‌کند، ولی هیات کاراته استان خوزستان در پی موفقیت من اعلام کرد همان مبلغ کمکی 300 هزار تومان که برای شرکت در مسابقات به من پرداخت کرد همان هدیه بوده است.

*با وام به اردوی تیم ملی رفتم/نماینده شهرستان جوابم را نمی‌دهد

وی در ادامه با بیان اینکه برای رفتن به مسابقات و اردوهای تیم ملی همیشه دغدغه مالی داشته‌ام بیان کرد: حتی من برای حضور در مسابقات و کسب افتخار اقدام به دریافت وام کرده‌ام و بهای انجام ورزش قهرمانی توسط من با پرداخت اقساط وام آن هم تحت فشار مالی است.

این ورزشکار ایذه ای با بیان اینکه امکان جذب اسپانسر و حامی مالی برای من وجود دارد ولی هیچ تلاشی از هیچ فرد یا نهادی برای تحقق آن انجام نشده است افزود: تنها روزنه امید من در ماه های اخیر وعده نماینده مردم ایذه و باغملک در مجلس شورای اسلامی بود. من چند ماه پیش در تهران به دفتر وی مراجعه کردم و پس از دریافت نوبت سرانجام موفق به ملاقات شدم.

کرمپوری ادامه داد: وی پس از شنیدن صحبت‌ها و اطلاع یافتن از افتخاراتم وعده حمایت داد و شماره تلفنم را نیز دریافت کرد ولی متاسفانه پس از آن هیچ‌گاه به پیام‌ها و تماس‌های تلفنی بنده پاسخی نداد و با وجود گذشتن ماه‌ها از آن وعده‌ها دیگر هیچ‌وقت شاهد تحقق وعده‌ها و قول‌های این فرد هم نبودم.

وی اضافه کرد: تنها حاصل این پیام‌ها زمانی بود که من در تهران بارها به وی پیام دادم و درخواست کمک کردم ولی پاسخی نگرفتم و پس از آن عکس مدال و حکم قهرمانیم را برایش رسال کردم و وی حتی بدون دادن پاسخ و تبریک؛ آنها را روی استوری خود قرار داد و به جای اینکه حامی من باشد از این فرصت به عنوان تبلیغ خود استفاده کرد.

وی در ادامه عنوان کرد: ای کاش همانند شرکت سینا صنعت که نام کشتی و ورزش ایذه را جهانی کرد و به امیدی برای کشتی‌گیران این شهرستان تبدیل شد یک اسپانسر نیز برای من در این رشته ورزشی پیدا می‌شد تا من به جای دغدغه‌های مالی، به دنبال کسب موفقیت و ادامه راه خود در مسیر قهرمانی بودم.

کرمپوری با اشاره به اینکه به خاطر نداشتن 300 هزار تومان شانس حضور در انتخابی تیم ملی را از دست دادم افزود: من تا زمانی که در این شرایط در خوزستان هستم نمی‌توانم فیکس تیم ملی شوم و در مقابل رقبای شمال کشور کار سختی دارم و باید برای اثبات خودم در تیم ملی بدوم دغدغه تمرین کنم.

وی در پایان گفت: هیچ‌گاه فکر نمی‌کردم در شروع دوره جوانی و سن 21 سالگی وارد عرصه مربیگری شوم و باید تمام فکرم مشغول پیشرفت و تیم ملی باشد ولی به صورت اجباری و برای تامین مخارجم وارد این عرصه شدم، تنها خواسته من یک اسپانسر است و امیدوارم این امر برای ادامه راه ورزشی بنده محقق شود.

ارسال نظر به عنوان مهمان

پیوست ها

0

نظرات

  • اولین نظر را شما بدهید