امروز:
جمعه - 28 ارديبهشت - 1403
ساعت :

معاون اول رییس جمهور به منظور بررسی وضعیت سدهای خوزستان، وارد اندیمشک شد.

اسحاق جهانگیری اگرچه در سفری دو روزه به خوزستان از مناطق سیل زده این استان هم بازدید می کند اما هدف اصلی سفرش به خوزستان بررسی وضعیت سدهای استان است. چرا که سدها برای کشور اهمیت خاصی دارد.

پیش از ایشان هم حسن روحانی رییس جمهوری، وزیر نیرو و دیگر وزیران کابینه آمدند تا دریابند که یک وقت خللی به سدها وارد نشود و اگر خدای ناکرده آب پشت سدها زیاد شد دریچه های سدها را باز کنند تا هرچه شد شد! البته مسوولان هم بسیج شدند تا روستاییان را از روستاهای شان که درگیر سیل و سیلاب می شود بیرون کنند و به آن ها پناه بدهند.

جهانگیری امروز در اولین روز از سفر خود وارد اندیمشک شد تا از مناطق درگیر سیلاب این شهرستان هم بازدید کند و ببیند که آیا می شود دریچه های سدها را بیش از پیش باز کنند و به ضرب المثل:"آب که از سر گذشت چه یک وجب چه صد وجب" جامه عمل بپوشاند!

جهانگیری در ادامه روز اول سفر خود به اهواز می آید تا در جلسه مدیریت بحران استان حضور پیدا کند و در درباره آخرین وضعیت سیلاب خوزستان تصمیم گیری کند و سدها را از آسیب برهاند. البته به روستاییان هم سلام خواهد کرد نگران نباشند!

معاون اول رییس جمهوری در روز دوم سفر خود به خوزستان از سایر مناطق درگیر سیلاب این استان بازدید خواهد کرد و بر بیانات ارزشمند جناب روحانی که در گفت و گو با خبرنگار سیما گفته است:"آن چنان رونق اقتصادی ایجاد بکنیم؛ آن چنان مردم را از لحاظ درآمد سرشار بتونن در اختیارشون قرار بگیره؛ اصلن به این 45 هزار تومن خودشون نیاز نداشته باشن." دوباره تاکید کند. شاید هم جاری شدن سیلاب نوعی رونق اقتصادی است و ما خبر نداریم!!

گفتنی است: جهانگیری ضمن بازدید از سد دز در جمع خبرنگاران گفت: "خسارت‌های ناشی از سیل کشاورزان جبران خواهد شد" این در حالی است که آیت ا... حیدری در نماز جمعه هفته گذشته از پرداخت نشدن خسارات سیل سه سال پیش مردم خوزستان انتقاد کرده است. یکی نیست به جناب جهانگیری بفرماید: هزار وعده خوبان چرا یکی وفا نکند؟!

ارسال نظر به عنوان مهمان

پیوست ها

0

نظرات

  • اولین نظر را شما بدهید