امروز:
دوشنبه - 31 ارديبهشت - 1403
ساعت :

حمایت یک‌هزار میلیارد تومانی وزارت فرهنگ از رسانه‌ها/عکس از: حبیب خبر

معاون مدیرکل مطبوعات و خبرگزاری‌های داخلی گفت: سال گذشته حدود ۱۰ هزار میلیارد ریال از رسانه‌های کشور در بخش کاغذ، یارانه و آگهی حمایت شده است.

به گزارش حبیب خبر، "مهدی ابدالی" روز چهارشنبه هجدهم اردی بهشت ۱۴۰۳ در حاشیه نشست با مدیران مسوول نشریات محلی خوزستان و سرپرستان نشریات سراسری در تالار اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان، در گفت‌وگو با خبرنگار ایرنا با اشاره به خدمات و اقدامات دولت سیزدهم و وزارت فرهنگ در بخش رسانه‌ها، بر پیگیری‌های جدی این وزارت خانه به منظور افزایش میزان آگهی‌ها و افزایش سطح حمایتی از رسانه‌های کشور تاکید کرد.

او با اشاره به افزایش ۲.۵ برابری توزیع آگهی‌ها در دولت سیزدهم بیان کرد: در سال ۱۴۰۰ حدود ۲ هزار میلیارد ریال آگهی توزیع شد که این رقم در سال ۱۴۰۲ به چهار هزار میلیارد ریال رسید.

حمایت یک‌هزار میلیارد تومانی وزارت فرهنگ از رسانه‌ها/عکس از: حبیب خبر

معاون مدیرکل مطبوعات و خبرگزاری‌های داخلی همچنین توزیع عادلانه کاغذ را از دیگر دستاوردهای مهم این وزارتخانه دانست و با اشاره به دیدار چهره به چهره با رسانه‌های سراسر کشور گفت: از مشکل های رسانه‌ها به خوبی آگاه‌ هستیم و کوشش می کنیم این مشکل ها را به صورت مرحله ای و بر اساس اولویت های تعیین شده، کاهش دهیم.

ابدالی در ادامه سخنان اش خوزستان را استانی تاثیرگذار در روند فرهنگی کشور برشمرد و از تلاش‌های مردمان رسانه این استان قدردانی کرد.

بر اساس آخرین آمار اعلام شده ۱۳۰ روزنامه، هشت هزار مجله، پنج هزار پایگاه خبری و ۲۸ خبرگزاری در کشور فعالیت رسانه‌ای دارند.

حبیب خبر: به آگاهی خوانندگان گران قدر می رساند: از کمک نقدی یک هزار میلیارد تومان وزارت فرهنگ به رسانه‌های کشور در سال ۱۴۰۲ مبلغ سه میلیون تومان سهم پایگاه خبری- تحلیلی حبیب خبر شده است که از این بابت بسیار سپاسگزاریم.

قرار است امسال و دو سال دیگر صبر کنیم تا بتوانیم یک لپتاب کارکرده خوب با قیمت دوازده میلیون تومان بخریم تا بهتر بتوانیم پایگاه مان را به روزرسانی کنیم. خدا کند قیمت کنونی این لپتاب تا پایان سال ۱۴۰۵ مثل برخی از پایگاه ها- که در سال گذشته پتجاه تا شصت میلیون تومان گرفته اند- "به روز" نشود! 

ارسال نظر به عنوان مهمان

پیوست ها

0

نظرات

  • اولین نظر را شما بدهید