امروز:
پنجشنبه - 13 ارديبهشت - 1403
ساعت :

 اعزام تیم فراجا به راسک

در پی حمله تروریستی به مقر انتظامی در شهرستان راسک در نیمه شب گذشته سخنگوی فراجا از اعزام هیاتی به سرپرستی جانشین فرمانده کل انتظامی به شهرستان راسک بادستور سردار رادان برای بررسی و پیگیری موضوع می باشند.

به گزارش ایسنا، سردار سعید منتظرالمهدی سخنگوی فراجا با اشاره به حمله ناجوانمردانه و کور تروریست های گروهک «جیش الظلم» به مقر انتظامی در شهرستان راسک در نیمه شب گذشته، اعلام کرد: در این حمله تعدادی از تروریست‌ها کشته و زخمی و همچنین شماری از کارکنان جان برکف پلیس مجروح و به شهادت رسیدند.

هم اکنون فرمانده انتظامی استان در موقعیت حضور یافته و اوضاع تحت کنترل می‌باشد و براساس گزارش پایگاه خبری پلیس و بادستور رئیس پلیس کشور، هیئتی به سرپرستی جانشین فرمانده کل انتظامی به شهرستان راسک برای بررسی و پیگیری موضوع اعزام می‌شود.

به گزارش ایسنا و به گفته معاون امنیتی و انتظامی استاندار سیستان و بلوچستان، متاسفانه در این حمله ناجوانمردانه ۱۱ نفر از کارکنان فراجا از افسران ارشد و سرباز به شهادت رسیدند و تعدادی از ماموران فراجا نیز مجروح شدند. همچنین وضعیت شهر راسک هم‌اینک عادی و اقدامات لازم در حال انجام است.

اسامی ۱۱ شهید حمله ترورریستی به مقر انتظامی راسک

اسامی شهیدان به شرح زیر است: ابوالفضل شهرکی، پوریا شیخ، محمد حسن براهویی، حمیدرضا رضایی، حسن بابانیا، احسان بابایی، مسلم شجاعیان، مجید فیروزی نیا، محمد خمری، علی دشتپوری، علیرضا اکبری مزار.

ارسال نظر به عنوان مهمان

پیوست ها

0

نظرات

  • اولین نظر را شما بدهید