امروز:
جمعه - 28 ارديبهشت - 1403
ساعت :

بنی‌تمیم: واگذاری اماکن ورزشی به صلاح نیست

مدیرکل ورزش و جوانان خوزستان با اشاره به ماده ۸۸ (نحوه واگذاری اماکن ورزشی)، گفت: ماده ۸۸ را به صلاح ورزش نمی‌بینم.

"حمید بنی تمیم" ۲۱ آذرماه ۱۴۰۲در مجمع انتخاب رییس هیات شطرنج خوزستان، اظهارکرد: تا پایان ماه جاری ۴، ۵ هیاتی که با سرپرست اداره می‌شدند طبق قولی که داده‌ایم تعیین تکلیف می‌شوند.

یکی از جاهایی که استارت اختلاف زده می‌شود و برای ما نیز هزینه دارد تأخیر در برگزاری مجامع است که امیدوارم شرایط برگزاری مجامع تحت هر شرایطی فراهم شود تا تبعات به حداقل برسد.

به گزارش حبیب خبر از ایسنا، وی با اشاره به ماده ۸۸ (نحوه واگذاری اماکن ورزشی)، گفت: بارها توضیح داده‌ام که ما قانونگذار نیستیم و مجری قانون هستیم. به هر حال ماده ۸۸ را به صلاح ورزش نمی‌بینم و بارها این را گفته‌ام اما وقتی جزو خواسته‌های نهادهای نظارتی است ما هم مجبور به برگزاری مزایده هستیم اما از هیات‌های ورزشی خواسته‌ایم که در این رقابت شرکت کنند و ما هم دستمان برای کمک به هیات‌ها باز است.

مدیرکل ورزش و جوانان خوزستان ادامه داد:البته اگر سالن یا مکانی به بخش خصوصی واگذار شود حتم همکاران ما نهایت دقت و نظارت را خواهند داشت که تغییر کاربری صورت نگیرد زیرا انجام این کار ممنوع است و حتما نیز باید تایم‌هایی به آموزش و استعدادیابی اختصاص داده شود.

وی در ادامه، خاطرنشان کرد: در برگزاری مسابقات بین‌المللی و کشوری و نیز میزبانی‌ها در کنار هیات شطرنج خواهیم بود. تمام وظیفه ما کمک به هیات‌ها است و شطرنج هم جزو هیات‌های موفق است که دارای قهرمانان موفقی است.

بنی‌تمیم با اشاره به حفظ قهرمانان رشته‌های ورزشی گفت: در این زمینه برنامه داشته‌ایم و نیز داریم.

وی با بیان  این که جامعه مخاطب ما برای ما اولویت است، عنوان کرد: جوایز مدال‌آوران بازی‌های آسیایی و پاراآسیایی در دی‌ماه پرداخت خواهد شد. همچنین ورزشکارانی که در اردوهای تیم ملی حضور دارند و نیز داوران و مربیان، به صورت خاص مورد حمایت قرار می‌گیرند. قطعا از قهرمان ملی حمایت خواهیم کرد و فرآیند حمایتی ما تداوم خواهد داشت.

ارسال نظر به عنوان مهمان

پیوست ها

0

نظرات

  • اولین نظر را شما بدهید