امروز:
جمعه - 28 ارديبهشت - 1403
ساعت :

نبود سینما زیبنده شهرستان دزفول نیست

معاون توسعه و منابع و مدیریت وزارت فرهنگ و ارشاد در بازدید از برخی پروژه های فرهنگی و عمرانی شهرستان دزفول نسبت به پیگیری وضعیت پروژه ها و برنامه‌ها دستور لازم را صادر کرد.

به گزارش حبیب خبر، سید محمود اسلامی به همراه مهدی رمضانی چابک مدیرکل امور استان‌های وزارت ارشاد در بدو ورود با حضور در مجتمع فرهنگی سینمایی دزفول از ظرفیت های این مجتمع ویژه بازدید کرد.

در این دیدار که در مسیر بازگشت اسلامی از دهلران استان ایلام انجام شد، مجید منادی مدیر کل فرهنگ و ارشاد اسلامی و علیرضا خردمند فرماندار ویژه دزفول نیز وی را همراهی کردند.

مدیر کل فرهنگ و ارشاد اسلامی خوزستان در این دیدار با ارایه گزارش از برنامه های ویژه خوزستان خواستار حمایت از برخی برنامه ویژه ی این استان شد که با تأیید معاون وزیر ارشاد مقرر شد از آنها به ویژه برنامه های حوزه پایداری حمایت شود.

گفتنی است: دو روز پس از سفر سیدمحمود اسلامی معاون توسعه مدیریت و منابع وزارت فرهنگ به ایلام؛ رییس اداره نظارت بر طرح‌های عمرانی وزرات به منظور پیگیری پروژه‌های عمرانی در این استان حضور یافت.

محمدرضا برکت پس از ورود به استان راهی شهرستان مرزی مهران شده و از ساختمان اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی و همچنین محل احداث مجتمع فرهنگی هنری این شهرستان بازدید کرد. در این سفر مذاکراتی هم در توسعه زيرساخت‌های فرهنگی شهرستان با فرماندار مهران انجام شد.

ارسال نظر به عنوان مهمان

پیوست ها

0

نظرات

  • اولین نظر را شما بدهید