امروز:
جمعه - 14 ارديبهشت - 1403
ساعت :

 خط

با برگزاری آیین پایانی نخستین جشنواره فرهنگی منطقه‌ای، خط "قرمز" در خرم آباد "سبز" شد!

همزمان با ۳۱مین دوره هفته کتاب جمهوری اسلامی ایران، آیین پایانی نخستین جشنواره فرهنگی منطقه‌ای پیشگیری از آسیب‌های اجتماعی با عنوان "خط قرمز" ۲۴ آبان ۱۴۰۲، در سالن شهید آوینی مجتمع ارشاد لرستان برگزار شد.

به گزارش حبیب خبر، این جشنواره در دو بخش‌ شعر و داستانک (داستان مینی مال) با حضور و مشارکت فعالان فرهنگی و رسانه‌ای از استان‌های لرستان، ایلام، کهگیلویه و بویراحمد، چهارمحال و بختیاری، خوزستان، همدان، کرمانشاه و مرکزی و همت اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی لرستان، برگزیدگان خود را شناخت.

سرقت، حاشیه‌نشینی، خودکشی، پیشگیری از اعتیاد، کودک همسری، بی‌احترامی به سالمندان، تیراندازی در جشن‌ها، توزیع و استعمال مواد مخدر در مراسم ختم، تأثیرات فضای مجازی بر کودکان و خانواده از جمله موضوع های جشنواره «خط قرمز» بود.

در مجموع ۱۱۲ اثر شامل؛ داستان کوتاه به دبیرخانه این جشنواره رسید که در بخش داستانک "مرضیه میرزاده" و "الهام بابایی چگنی" از خرم آباد و "هدی حشمتیان" از کرمانشاه به ترتیب اول تا سوم شدند.

داوران این جشنواره در بخش شعر هیچ اثری را مناسب رتبه های نخست و دوم ندانستند و تنها "سعید فلاحی" (زانا کوردستانی) از بروجرد و "علیرضا حکیم نژاد" از خرم آباد را به صورت مشترک به  عنوان مقام سوم برگزیدند.

لیلا طیبی

ارسال نظر به عنوان مهمان

پیوست ها

0

نظرات

  • اولین نظر را شما بدهید