امروز:
پنجشنبه - 13 ارديبهشت - 1403
ساعت :

  با مطالب‌مان کسی را ناامید نکنیم

مسوول حفظ آثار و نشر ارزش‌های دفاع مقدس سپاه ولی عصر (عج) خوزستان گفت: با تاکید بر این‌که رسانه، رسالت مهمی برای جامعه دارد گفت: باید با مطالب‌مان کسی را ناامید نکنیم. ضعف‌ها باید دنبال و رفع شوند ولی از دستاوردهای خود نیز نباید غافل بمانیم زیرا در شرایط سخت تحریم هستیم.

سرهنگ امید ملک‌پور زارع امروز چهارم مهرماه ۱۴۰۲در یادواره گرامیداشت خبرنگاران شهید دوران دفاع مقدس در اهواز، با اشاره به این‌که خوزستان به عنوان استان اول کشور در این حوزه است، گفت: این امر افتخاری برای خوزستان است که شهادت طلبی مردان و زنان ایثارگر این استان همواره نشانی از بالندگی، غیرت و تعصب جوانان و اقشار مختلف جامعه خوزستان دارد.

به گزارش حبیب خبر از ایسنا، او با اشاره به اینکه اولین کنگره خوزستان برای ۱۶ هزار شهید برگزار شده بود،عنوان کرد: خوزستان از دیرباز تاکنون از استان‌های اولیه در بحث مبارزه با استعمار است. نزدیک به هزار شهید در استان داریم که در بخش رسانه‌ای کمتر به آن‌ها توجه شده است. با جمع اطلاعات مربوط به شهدای گمنام، شهدای امنیت، شهدای مدافع حرم و... که در خوزستان به شهادت رسیدند جمع شهدای استان به ۲۴ هزار شهید رسید.

ملک‌پور زارع، از ابعاد گسترده‌ دفاع مقدس گفت و افزود گفت: شاید بعد از ۳۵ سال هنوز پردازش خوبی در بحث دفاع مقدس در حوزه‌های مختلف انجام نداده‌ایم که دفاع مقدس از هر بعدی دارای گنجینه‌ای است.

وی ادامه داد: اگر به این گنجینه از حوزه‌های مختلف سیاسی، اجتماعی، اقتصادی و... نگاه کنیم متوجه می‌شویم در آن دوره شرایط ویژه و خاصی وجود داشته که با دستاوردهای شگفت آور آن هیچ گونه همخوانی ندارد.

مسوول حفظ آثار و نشر ارزش‌های دفاع مقدس سپاه ولی عصر (عج) خوزستان خاطرنشان کرد: در دوره دفاع مقدس باید دنبال علت‌های غیر مادی میان جامعه، رزمندگان اسلام و عنایتی که پروردگار در دوران دفاع مقدس به ما داشتند، بود.

او یادآور شد: اگر دستاوردهای دفاع مقدس شگفت‌آور هستند و مدیریت و جهاد آن دوره را پس از سال‌ها هنوز هم ذکر می‌کنیم به خاطر این است که رزمندگان اسلام خود را غرق در گفتمان امام کردند.

ملک‌پور زارع متذکر شد: باید حواس مان باشد که اگر در برخی عرصه‌ها به رشد و بالندگی نرسیدیم به چه دلیل بوده است، چرا که ما هر جایی به گفتمان امامین انقلاب‌مان توجه کردیم و در آن مسیر قرار گرفتیم حتما پیروزی عایدمان شد و در هر عرصه ای توجه نکردیم پیروز و موفق نشدیم. بنابراین راهبردهای ما هم‌اکنون باید راهبردهای بر مبنای منویات مقام معظم رهبری باشد تا موفق شویم.

او با تاکید بر این‌که رسانه، رسالت مهمی برای جامعه دارد و باید با مطالب‌مان کسی را ناامید نکنیم، تاکید کرد: ضعف‌ها باید دنبال و رفع شوند ولی از دستاوردهای خود نیز نباید غافل بمانیم زیرا در شرایط سخت تحریم هستیم.

مسوول حفظ آثار و نشر ارزش‌های دفاع مقدس سپاه ولی عصر (عج) خوزستان تاکید کرد: دقت کنیم و حواس مان باشد که تحت تاثیر پازل‌های رسانه‌ای دشمن و آن‌چیزی که برای شکست ما طراحی می‌کنند، قرار نگیریم.

ارسال نظر به عنوان مهمان

پیوست ها

0

نظرات

  • اولین نظر را شما بدهید