امروز:
جمعه - 28 ارديبهشت - 1403
ساعت :

*یک مقان استان در واکنش به برخی نگرانی ها از بابت سیلاب در کلان شهر اهواز اعلام کرد: در این زمینه هیچ نگرانی نداریم و تمهیدات لازم اندیشیده شده است.

حبیب نیوز: از این که می بینیم شماهیج نگرانی ندارید و سوار بر خودرو خود به راحتی می توانید این طرف و آن طرف بروید و تمهیدات لازم را هم اندیشیده اید تشکر می کنیم؛ اما لطفن تمهیدی هم برای افزایش اتوبوس های شرکت واحد اتوبوس رانی اهواز اتخاذ کنید که ما اتوبوس سواران زیاد سرپا نایستیم یا ننشینیم که علف های بهاری زیر پاهای مان به پاییز تنه بزنند!

* سیلاب به هیچ وجه مناطق مسکونی در اهواز را تهدید نمی کند و تنها ممکن است بخشی محدودی از جاده های ساحلی اهواز به زیر آب برود.

حبیب نیوز: باز هم از این که نگذاشتید سیلاب به مناطق مسکونی اهواز وارد نشود تشکر می کنیم اما لطفن دستور دهید جلوی آب های باران را هم- که دست در دست فاضلاب ها در خیابان ها ول می گردند- بگیرند که ضرب المثل:" چه علی خواجه و چه خواجه علی" را برای مان تداعی نکند!

*در شرایط سختی قرار داریم اما به هیچ عنوان اهواز در معرض بحران قرار ندارد.

حبیب نیوز: از این که تلاش کردید خود حضرت عالی و مسوولان استان در شرایط سخت باشند اما مردم اهواز در شرایط سهل و آسان، باز هم تشکر می کنیم. به راستی از این بهتر چه می خواهیم؟!

* تمام دستگاه های اجرایی در حال حاضر به حالت آماده باش درآمده اند و خدمات رسانی به شهروندان استان در حال انجام است.

حبیب نیوز: بسیار بسیار سپاسگزاریم از این آماده باش ها! اتفاقن روز یک شنبه به چند اداره رفتم ولی دیدم کسی نیست و آن وقت فهمیدم همه در آماده باشند. اما نفهمیدم کجا آماده باش ایستاده اند تا لااقل برای شان صندلی بیاورم که خدای ناکرده خسته نشوند و قدری هم بنشینند و استراحت کنند.

*این که گفته شده برای تامین کالای مورد نیاز مردم با مشکل مواجه شده ایم، تکذیب می کنم. کالا به وفور در شهر وجود دارد و جای هیچ گونه نگرانی وجود ندارد.

حبیب نیوز: ما هم این مورد را تکذیب می کنیم! چون خوش بختانه همه چیز بود و هست و خواهد بود؛ آن هم  فت و فراوان؛ اما اگر بسیاری از مردم توانایی خرید ندارند که این مشکل خودشان است نه مشکل شما و مسوولان استان. هرچند که خودتان هم گفته اید جای نگرانی برای تان نیست!

*تمام مسیرهای اصلی استان باز است و ارسال آذوقه برای روستاییان در معرض سیلاب با تلاش متولیان امر در حال انجام است.

حبیب نیوز: خوش بختانه ما مردم سرزمین زرخیز خوزستان، خیلی جان سخت و تلاشگر هستیم و آذوقه هم به دست مان نرسانید، از زیر سنگ هم شده به دست می آوریم! لطفن به متولیان امر بفرمایید به فکر سلامتی خودشان هم باشند؛ ما راضی نمی شویم این همه کار و تلاش بعد از واقایع- که جمع "واقعه" است- صورت گیرد. اصلن بفرمایید این ضرب  یا تقسیم المثل:"علاج واقعه را قبل از وقوع باید کرد" را به بعد از وقوع تغییر دهند که از این پس تکلیف خودتان و هکذا خودمان را بدانیم و این قدر حضرت عالی ناچار نشوید مسوولان خیلی خدمتگزار استان را در زحمت بیندازید! مرسی...

ارسال نظر به عنوان مهمان

پیوست ها

0

نظرات

  • اولین نظر را شما بدهید