امروز:
سه شنبه - 1 خرداد - 1403
ساعت :

۵ قرارگاه رسانه ای برای پوشش اربعین پای کار آمدند

رییس قرارگاه رسانه ای اربعین کشور گفت ؛ ۵ قرارگاه رسانه ای در مرزهای تردد زائران اربعین حسینی این رویداد بزرگ را پوشش دادند.

به گزارش حبیب خبر از قرارگاه رسانه ای اربعین حسینی(ع)، مرتضی کارآموزیان افزود: امسال حدود ۲۵۰۰ نفر از اهالی رسانه کشور داوطلبانه در مراسم اربعین برای ثبت رکورد جهانی اربعین  شرکت کردند و سازمان بسیج رسانه نیز ۵ قرارگاه مرزی رسانه و بیش از ۲۰ موکب تخصصی در مرز ها راه اندازی کرد.

کارآموزیان افزود: قرارگاه های رسانه ای با هدف ثبت طولانی ترین راهپیمایی جهان بزرگ ترین و بین المللی ترین رویداد مذهبی جهان و بیشترین داوطلب کار خیر تشکیل شد.

همچنین مسوول بسیج رسانه خوزستان و رییس قرارگاه رسانه ای شهدای رسانه خوزستان اربعین را یک حرکت تمدن ساز دانست و اظهار کرد: اربعین مقدمه ای برای ترویج تمدن نوین اسلامی است و نیاز است تمام جوانب آن پوشش داده شود.

سجاد بهمئی، قرارگاه رسانه ای سازمان بسیج رسانه خوزستان را مهم ترین قرارگاه خواند و ادامه داد: با تمام ظرفیت های موجود در پوشش این حرکت بزرگ اقدام می کنیم و این  قرارگاه متشکل از مدیران، مسوولان و خبرنگاران و عکاسان بسیجی رسانه است که در قالب سفیران حسینی در دومرز شلمچه و چذابه اعزام و اقدام به پوشش خبری می کنند.

ارسال نظر به عنوان مهمان

پیوست ها

0

نظرات

  • اولین نظر را شما بدهید