امروز:
جمعه - 14 ارديبهشت - 1403
ساعت :

فولاد خوزستان؛ ضعیف ترین تیم لیگ برتر!

تیم فوتبال پرسپولیس با پیروزی دو بر صفر مقابل فولاد خوزستان- که حرفی برای گفتن نداشت و در حقیقت ضعیف ترین تیم لیگ برتر است- به دهمین امتیاز در لیگ برتر فصل جاری رسید.

به گزارش مهر، دیدار تیم‌های فوتبال پرسپولیس و فولاد خوزستان از ساعت ۲۱:۳۰ شامگاه امروز در هفته چهارم لیگ برتر فوتبال ایران در ورزشگاه غدیر اهواز برگزار شد که با پیروزی دو بر صفر پرسپولیس مقابل فولاد همراه بود.

مرتضی پورعلی گنجی (۶۶) و یاسین سلمانی (۳+۹۰) برای پرسپولیس گلزنی کردند.

ترکیب پرسپولیس:

علیرضا بیرانوند، مرتضی پورعلی گنجی، محمدحسین کنعانی زادگان، دانیال اسماعیلی فر، علی نعمتی، میلاد سرلک، مسعود ریگی، وحید امیری، سعید صادقی، مهدی ترابی و محمد عمری.

* ترکیب فولاد:

کریستوفر کنت، جفرسون باهیا، ایوب والی، موسی کولیبالی، علی شجاعی، مجتبی نجاریان، محمد آبشک، محمد علی‌نژاد، کاندیو، سینا مریدی و گادوین منشأ.

* بازی همیشگی پرسپولیس مقابل شجاعت فولاد

پرسپولیس همچون همیشه بازی مالکانه خود را از همان ابتدا در دستور کار قرار داد. آنها توانستند در همان ۱۵ دقیقه ابتدایی با شوت‌های سنگین خود دروازه کریستوفر کنت را تهدید کنند اما فولادی‌ها با وجود اینکه در شوک برکناری علیرضا منصوریان بودند توانستند با عملکردی ایده آل دفاع خوبی را روی حملات پر دامنه پرسپولیس داشته باشند.

 میزبان اهوازی در حضور پر شمار تماشاگران نتوانست بازی خوبی به نمایش بگذارد. البته چند موقعیت روی دروازه بیرانوند ایجاد کرد اما تلاش آنها در پایان نیمه نخست گلی را به همراه نداشت تا دو تیم در دیداری پر برخورد به رختکن بروند و حرف‌های مربیان خود را در بین دو نیمه گوش دهند.

* نیمه دوم برای پرسپولیس

سرخپوشان در نیمه دوم بازی تهاجمی‌تری را انجام دادند. تعداد بازیکنان خط حمله پرسپولیس در ۴۵ دقیقه دوم افزایش یافت تا آنها بالاخره بتوانند روی ضربه سر زیبای مرتضی پورعلی گنجی گل اول را بزنند.

پس از این گل مدیریت پرسپولسی رها زیاد شد تا حملات فولاد راه به جایی نبرد تا اینکه یاسین سلمانی در آخرین ثانیه‌های پایانی بازی با گل دومی که برای پرسپولیس ز سه امتیاز را برای این تیم قطعی کند.

پرسپولیس با این برد ۱۰ امتیازی شد و وفولاد نیز به چهارمین شکست خود را دریافت کرد.

حبیب خبر: تیم فولاد خوزستان- که باید نامش را تیم بادکنک نامید- در حد یک تیم محلات هم هماهنگ نیست و هیچ برنامه ای برای حمله بر دروازه حریفان ندارد و بجز یکی دو بازیکن خوب مابقی بازیکنان فقط زیر توپ می زنند تا آن را از خود دور و رفع مسوولیت کنند!

این تیم حتا اگر بهترین سرمربی جهان را هم بیاورد کاری از پیش نخواهد برد؛ چرا که بازیکنان اش در حد لیگ برتر نیستند و مطمینن به لیگ یک سقوط خواهند کرد آن هم با کسب کمترین امتیاز!

 از هم اکنون این مصیبت فوتبالی و کسر یک سهمیه از خوزستان را در لیگ برتر تسلیت می گوییم.

ارسال نظر به عنوان مهمان

پیوست ها

0

نظرات

  • اولین نظر را شما بدهید