امروز:
جمعه - 31 فروردين - 1403
ساعت :

مجلس

 

نماینده مردم تبریز گفت: نیروی انتظامی از من و آقای رحیمی جهان‌آبادی، آقای نوری‌قزلجه و احتمالا آقای پزشکیان شکایت کرده است.

 

 احمد علیرضابیگی رییس اسبق پلیس و نماینده مردم تبریز در مجلس شورای اسلامی گفت: گفته می‌شود که نیروی انتظامی از من و آقای رحیمی جهان‌آبادی، آقای نوری‌قزلجه و احتمالا آقای پزشکیان شکایت کرده است. البته هنوز ابلاغیه‌ای رسمی به من ارائه نشده که بدانم مثلا به دادگاه شکایت شده و آن شکایت را به هیئت نظارت بر رفتار نمایندگان ارجاع داده‌اند اما از همکاران چنین چیزی را شنیده‌ام.

 

وی اضافه کرد: از نظر حقوقی باید ورود کنم و ببینم چیزی که آنها به آن ایراد گرفته‌اند، چیست. تصور آنها بر این است که اظهارات ما و انتقادات از گشت ارشاد، در تضعیف نیروی انتظامی بوده است.

البته من به این دادگاه رفتن‌ها عادت دارم و در دولت آقای روحانی آقایان آخوندی و نوبخت من را به دادگاه کشاندند و حتی خود آقای روحانی هم از من شکایت کرد.

آخرین شکایت از من هم از سوی آقای جهانگیری بود؛ چراکه گفته بودم آقای جهانگیری رئیس مافیای ایران است. او از من شکایت کرد؛ اما تبرئه شدم و حالا من مدعی هستم که او باید محاکمه شود.

 

احمد علیرضا بیگی در ادامه به شرق گفت: از آنجایی که من نماینده مردم هستم، معتقدم باید حرف مردم را بزنم. حرف‌های ما هم باید پایه حقوقی و هم قانونی داشته باشد.

هر کجا هم خطایی داشتیم، گردن‌مان از مو باریک‌تر است؛ اما معتقدم باید حتما از حقوق مردم دفاع کرد و اصل سوم قانون اساسی هم بر این پایه است.

ارسال نظر به عنوان مهمان

پیوست ها

0

نظرات

  • اولین نظر را شما بدهید