امروز:
پنجشنبه - 6 ارديبهشت - 1403
ساعت :

روحانی

 

حسن روحانی رییس دولت‌های یازدهم و دوازدهم، محمد خاتمی و حسن خمینی در منزل روحانی واقع در ولنجک تهران تشکیل جلسه داده‌اند.

 

به گزارش ایران، روز گذشته صفحه رسمی توئیتر روزنامه ایران خبر داد: جمعه‌ شب گذشته، حسن روحانی رئیس دولت‌های یازدهم و دوازدهم، محمد خاتمی، حسن خمینی و علی‌اکبر ناطق نوری در منزل روحانی واقع در ولنجک تهران تشکیل جلسه داده‌اند.

 

این صفحه مجازی همچنین با بیان بخشی از جزییات این دیدار اظهار کرد: گفته می‌شود اقدامات مربوط به «اعتراضات اجتماعی» و «مباحث سیاسی انتخابات آتی» موضوع این جلسه بوده است.

 

روزنامه ایران نوشت: پس از انتشار این توئیت بود که افراد و جریان‌های حامی حسن روحانی به صورت شتاب‌زده نسبت به این خبر واکنش نشان دادند.

 

غلامحسین کرباسچی، دبیرکل سابق حزب کارگزاران سازندگی (وابسته به مرحوم هاشمی رفسنجانی) بدون اشاره به اصل خبر، نسبت به تصویر آرشیوی استفاده شده در این توئیت واکنش نشان داد.

 

در این باره، معصومه ابتکار با استناد به تصویر آرشیوی استفاده شده در توئیت مذکور، شتاب‌زده واکنش نشان داد و نوشت: «توئیتر روزنامه ایران با انتشار تصویر بالا، افراد حاضر یعنی آقایان حسن روحانی، سید حسن خمینی، اکبر ناطق نوری و سید محمد خاتمی را متهم به تشکیل جلسه در روزهای اخیر برای اقداماتی از جمله اعتراضات اجتماعی کرده است. تصویر پایین اما نشان می‌دهد که عکس به پیش نمازی مرحوم هاشمی رفسنجانی مربوط به سال‌ها پیش است.»

 

اما این واکنش‌ها در حالی رقم خورد که «جواد امام» مدیرعامل بنیاد باران (وابسته به رئیس دولت اصلاحات) ضمن تأیید برگزاری این جلسه به ایلنا گفت: «ناطق نوری در جلسه جمعه شب دیدار روحانی، خاتمی و سید حسن خمینی حضور نداشت.»

ارسال نظر به عنوان مهمان

پیوست ها

0

نظرات

  • اولین نظر را شما بدهید