امروز:
پنجشنبه - 6 ارديبهشت - 1403
ساعت :

اسماعیل صادقی نیارکی

 

رییس‌کل دادگستری استان زنجان از ورود دادگستری و سازمان بازرسی به فروش کوه‌ها در روستای پایین کوه اشاره کرد و گفت: اگر بررسی این پرونده به سوء جریان ختم شود به طور قطع با متخلفان این پرونده برخورد می‌شود.

 

به گزارش حبیب خبر از تسنیم، حجت‌الاسلام اسماعیل صادقی نیارکی اظهار کرد: سازمان بازرسی به موضوع فروش کوه‌ها در روستای پایین کوه زنجان ورود به هنگامی داشته و بازرسان این سازمان با جدیت در حال بررسی مستندات هستند.

 

وی ادامه داد: تاکنون بررسی این پرونده به پایان نرسیده تا تشکیل پرونده قضایی شود ولی دادگستری استان زنجان با محوریت سازمان بازرسی با قاطعیت به این موضوع که سبب نارضایتی مردم شده ورود کرده و امیدواریم هرچه سریع تر بررسی این پرونده به اتمام برسد.

 

رییس‌کل دادگستری استان زنجان افزود: اگر به سوء جریانی رسیدیم و البته ممکن است که یافته‌های سازمان بازرسی به سوء جریان ختم نشود ولی در هر صورت اگر اعمال جرم صورت بگیرد قاطعانه با متخلفان و دستگاه‌های اجرایی متخلف برخورد می‌کنیم.

 

وی گفت: در حال حاضر هیچ پیش‌داوری انجام نمی‌دهیم ولی اگر ثابت شود برخی افراد یا دستگاه‌های اجرایی در این زمینه تخلف کرده‌اند به طور قطع برخورد می‌کند، باید صبر کرد تا بررسی سازمان بازرسی به پایان برسد.

ارسال نظر به عنوان مهمان

پیوست ها

0

کاربرانی که در این گفتگو شرکت کرده اند

نظرات (1)

  • کاظمی

    یکشنبه 01 خرداد 1401 - یکشنبه, می 22 2022 12:30:14pm

    صبر چرا؟؟؟؟الاناگه حلوی تخلف گرفته بشه ارزش داره نه اینکه گردن کلفت ها همه کاری بکنند تخریب کنند ومعادن رو به یغما ببرند اکو سیستم منطقه رو بهم بریزند بعد دستگاه قضا ورود کنه خدا عالم چند سال طول میکشه که بعد دو ماه زندانی پ پرونده مختونه میشه
    الان اگه کاری کردید مرد میدان هستید