امروز:
پنجشنبه - 30 فروردين - 1403
ساعت :

سیدعلی ملک حسینی

 

دادستان عمومی و انقلاب یاسوج در اطلاعیه‌ای تاکید کرد که بنا بر اطلاعات موثق، شبکه دشمنان معاند و ضد انقلاب با تلاش حداکثری سعی در برجسته کردن تبعات اولیه و ناموفق جلوه دادن اقدامات دولت و تحریک مردم به اغتشاش و تجمعات خیابانی دارند و با توجه به هوشیاری دستگاه‌های امنیتی، شبکه‌ای در استان شناسایی و دستگیر شدند.

 

به گزارش همشهری آنلاین، دادستان عمومی و انقلاب یاسوج، مرکز استان کهگیلویه و بویراحمد در خصوص تجمع معلمان و برخی دستگیری‌ها توضیح داد.

 

متن توضیح سید علی ملک حسینی  به شرح زیر است:

 

باسمه تعالی

 

ضمن ادای احترام به مردم عزیز استان کهگیلویه و بویراحمد، در خصوص وقایع روز جاری به عرض می‌رساند با توجه به اقدامات اقتصادی دولت و حذف ارز ترجیحی، بنا بر اطلاعات موثق شبکه دشمنان معاند و ضد انقلاب با تلاش حداکثری سعی در برجسته کردن تبعات اولیه و ناموفق جلوه دادن اقدامات دولت و تحریک مردم به اغتشاش و تجمعات خیابانی دارند و با توجه به هوشیاری دستگاه‌های امنیتی، شبکه ای در استان شناسایی و دستگیر شدند.

 

اولا از جامعه شریف فرهنگیان نبودند و ثانیا ضمن ارتباط با جریان نفاق، قصد داشتند تجمعات صنفی مانند تجمعات فرهنگیان را منحرف و به اغتشاشات خیابانی پیوند بزنند.

 

از سوی دیگر در روزهای گذشته فراخوانی برای تجمع فرهنگیان در ساعت ۱۰ صبح روز پنجشنبه ۲۲ اردیبهشت ماه ۱۴۰۱ در فضای مجازی باز نشر شده بود و تعدادی از معلمان تجمع مختصری در جلوی آموزش و پرورش داشتند که توسط نیروهای خدوم پلیس به ایشان اعلام شد این تجمع در شرایط کنونی ممنوع می‌باشد و اکثریت این عزیزان محل را ترک کردند.

 

لیکن متاسفانه تعدادی نیز با تمرد نسبت به دستور دلسوزانه پلیس همچنان قصد تجمع غیرقانونی داشتند و با رعایت مقررات جرایم مشهود و اختیارات پلیس بازداشت شدند.

 

در حال حاضر یکی از معاونان دادستانی مرکز استان با حضور در محل بازداشتگاه و پیگیری های لازم و همچنین تحقیقات اولیه پلیس، اقدامات قانونی لازم را انجام داده و ضمن توجیه و ارشاد این افراد در خصوص سوءاستفاده ضد انقلاب از تجمعات صنفی با طی تشریفات قانونی و اثبات بی‌گناهی آزاد خواهند شد. 

 

در پایان یادآور می‌گردد تمامی نیروهای امنیتی، انتظامی و قضایی هر یک به نوعی عضوی از جامعه فرهنگیان کشور هستند و تمام تلاش آنها به عنوان خادمان مردم صرفا جهت برقراری سلامت و امنیت پایدار بوده و ضمن احترام به مقام شامخ معلم و فرهنگیان عزیز، با چشمان باز و هوشیاری کامل اجازه سوءاستفاده ضد انقلاب از اعتراضات صنفی و ایجاد اغتشاش توسط نوچه های فریب خورده و ذلیل آنها در داخل کشور را نخواهند داد.

ارسال نظر به عنوان مهمان

پیوست ها

0

نظرات

  • اولین نظر را شما بدهید