امروز:
سه شنبه - 28 فروردين - 1403
ساعت :

طرح های گرافیکی شهادت حضرت علی(ع)
 

 مدیرعامل شرکت ملی مناطق نفتخیز جنوب در پیامی فرارسیدن شب‌های قدر و ایام ضربت خوردن و شهادت حضرت علی (ع) را تسلیت گفت.

 متن پیام مهندس علیرضا دانشی به این شرح است: پیام تسلیت

 شب قدر است و طی شد نامه هجر/ سلام فیه حتی مطلع الفجر

باسمه تعالی

 بررسی سیر تحول و تکوین خلقت و حیات بشری نشان می‌دهد که عدالت به عنوان یکی از ارکان دین و اصول مذهبی تشیّع، جزو ارزش‌های راستی و وجوه اشتراک جوامع انسانی است که از پیک قرون و اعصار همچنان در صدر آرزو‌ها و آرمان‌های بشری قرار دارد؛ به باور دین مداران، عدالت قله‌­ی رفیعی است که رسیدن به آن جز در سایه­‌ی توحید و اعتقاد به معاد تحقق نخواهد یافت؛ باری سخن از عدالت که به میان می‌آید، درخشش نام مبارک مولای متقیان امیرمومنان حضرت (ع) به عنوان شاگرد ممتاز پیامبر اعظم (ص) و مکتب انسان­ساز اسلام در اذهان زنده می گردد.

 قرار گرفتن ایام ضربت و شهادت مولای متقیان حضرت علی (ع) این بزرگ مرد تاریخ با شب‌های قدر، اگرچه حزن ­انگیز و پر اندوه است و جان پیروان راستین آن حضرت را از غمی جانکاه مالامال می­‌کند؛ اما همواره امید به رستگاری را نیز در دل ما زنده داشته و انوار معنویت را بر جانها پرتو افکن می­‌سازد.

در این شب‌های پر ارج که فرشتگان قدر و منزلت آدمیان را به ترازوی اخلاص و استغاثه و عمل صالح می‌سنجند؛ با چشم‌های اشکبار و قلبی مالامال از امید، خداوند بزرگ را سوگند می‌دهیم که به حق جاه و جلال و منزلت علی (ع) و ائمه اطهار، سعادت دنیا و آخرت را که همان ظهور حضرت بقیه ا... الاعظم (ارواحنا الفدا) است نزدیک گرداند و دیدن چهره منور او را که امید دل همه مظلومان جهان است فراروی مومنان و شیفتگان آستان مقدس اهل بیت (ع) قرار دهد و از این طریق اراده­ ی خود را که همان تحقق حکومت مستضعفین بر روی زمین است عینیت بخشد.

 ضمن تسلیت فرارسیدن ایام شهادت معیار و میزان عدالت، حضرت علی المرتضی (ع) برای یکایک همکاران و خانواده­‌های محترم، توفیق بهره‌مندی از فیوضات ماه مبارک رمضان و برکات شبهای عزیز قدر را مسئلت داشته، سلامت و سعادت دنیا و آخرت را برای همگان آرزومندم.

علیرضا دانشی

مدیرعامل

رمضان المبارک ۱۴۴۳

ارسال نظر به عنوان مهمان

پیوست ها

0

نظرات

  • اولین نظر را شما بدهید