در هفته بیمه سلامت، ساختمان جدید بیمه سلامت دزفول در آیینی با حضور مسوولان استانی و محلی افتتاح شد.

 مدیر کل بیمه سلامت خوزستان در آیین افتتاح ساختمان بیمه سلامت دزفول گفت: شهرستان دزفول ۲۵۰ هزار بیمه شده دارد که با بیماران سرباری استان های دیگر این تعداد به حدود ۴۰۰ هزار نفر می رسد.
دکتر علی خسروی با بیان اینکه دزفول از نظر امکانات پزشکی پیشرفت هایی داشته که نشان از تلاش مسئولان این شهرستان است، افزود: بهره وری و ارائه خدمات تا زمان فراهم نبودن امکانات لازم برای پرسنل به خوبی انجام نمی شود.
اوبر لزوم اجرای طرح پرونده الکترونیک در ارائه خدمات بیمه ای تاکید کرد و گفت: شفاف سازی، رسیدگی بموقع، نظارت بهتر، نسخه نویسی الکترونیکی و اجرای بایگانی از فواید پرونده الکترونیک هستند لذا همکاری برای اجرای هرچه بهتر پرونده های الکترونیک ضروری است.

رئیس اداره بیمه سلامت دزفول نیز گفت: شهرستان دزفول ۲۵۰ هزار نفر بیمه شده اعم از کارکنان دولت، خانواده شهدا، آزادگان، طلاب، کمیته امداد و دیگر اقشار روستایی و عشایر دارد.
  فخرالدین یلدی افزود: ساخت ساختمان بیمه سلامت دزفول از سال ۹۴ در سه فاز و با صرف اعتباری افزون بر ۲۰ میلیارد ریال آغاز شده و خدمات درمانی به بیمه شدگان ارائه می کند.
وی با بیان اینکه چهار دفتر پیشخوان خدمات دهی در سطح شهرستان دزفول فعال است، اظهار داشت: بیش از ۵۰ درصد بیمه شدگان دزفول زیرنظر بیمه سلامت هستند.
رئیس اداره بیمه سلامت دزفول با بیان اینکه اعتبار ساخت این دفتر از محل بودجه کشوری تامین شده است، افزود: پیش از این دفتر بیمه سلامت دزفول در محلی دیگر و با محدودیت فضا دایر بود که با افتتاح این دفتر مشکل رفع شد.

ساختمان بیمه سلامت دزفول با ۲۵ میلیارد ریال اعتبار در مدت ۲ سال ساخته شده است.