امروز:
شنبه - 1 ارديبهشت - 1403
ساعت :

انواع پراید در بازار چند؟
 

 

نوسانات بازار خودرو امروز برای خودروهای پراید و سمند منفی و برای خودروهای کوییک، تیبا و ساینا مثبت بوده است.

 

به گزارش حبیب خبر از خبرآنلاین، در بین خودروهای پراید موجود در بازار مدل ۱۵۱ سال ۱۳۹۹ آن از ۱۵۹ میلیون تومان در روز گذشته امروز به ۱۵۳ میلیون تومان رسیده است و مدل ۱۴۰۰ این خودرو نیز در این مدت ۲ میلیون تومان ارزان شده است و در حال حاضر ۱۶۰ میلیون تومان قیمت دارد.

 

در بین خودروهای سمند موجود در بازار نیز این ریزش قیمت‌ها قابل مشاهده است به طوری که سمند LX EF۷ مدل ۱۳۹۹ از ۲۶۶ میلیون تومان در روز گذشته امروز به ۲۶۵ میلیون تومان رسیده است.

 

خودروهای تیبا اما در این مدت شاهد افزایش قیمت ها بودند به طوری که تیبا ۲ مدل ۱۳۹۹ از ۱۷۴ میلیون تومان در روز گذشته امروز به ۱۷۶ میلیون تومان رسیده است و مدل ۱۴۰۰ این خودرو نیز در این مدت یک میلیون تومان گران شده است و ۱۸۶ میلیون تومان قیمت خورده است.

 

خودروهای کوییک نیز در این مدت از افزایش قیمت ها در امان نبوده اند به طوری که کوییک دنده ای مدل ۱۳۹۹ از ۱۸۵ میلیون تومان در روز گذشته امروز به ۱۸۶ میلیون تومان رسیده است و مدل ۱۴۰۰ این خودرو نیز با افزایش قیمت یک میلیون تومانی در حال حاضر ۱۹۳ میلیون تومان قیمت خورده است.

 

قیمت روز خودرو در جدول زیر آمده است:

 

ریزش میلیونی قیمت پراید/ جدول قیمت‌ها

ارسال نظر به عنوان مهمان

پیوست ها

0

کاربرانی که در این گفتگو شرکت کرده اند

نظرات (1)

  • محمداسماعیل رئیسی نیا

    دوشنبه 09 اسفند 1400 - دوشنبه, فوریه 28 2022 2:29:23am

    سلام آقایون مسول محترم لطفا به پرونده یزدانی و مزادمند رسیدگی کنید و همچین به پرونده های بازیکنان که کارت جعلی مافیت دارن