امروز:
چهارشنبه - 5 ارديبهشت - 1403
ساعت :

محمدرضا پورابراهیمی

محمدرضا پورابراهیمی با اظهار تأسف از واگذار نشدن سهام عدالت به جاماندگان گفت: با تغییر دولت و مذاکراتی که با آقای رئیسی داشتم، رئیس جمهور با کلیات این طرح موافقت کرده و موضوع را به سازمان برنامه و بودجه ارجاع داده است.

 

به گزارش حبیب خبر به نقل از  فارس، محمدرضا پورابراهیمی رئیس کمیسیون اقتصادی مجلس شورای اسلامی در جلسه علنی امروز (سه شنبه ۳ اسفند) و در جریان بررسی بخش درآمدی لایحه بودجه سال ۱۴۰۱ اظهار کرد: طرح جاماندگان سهام عدالت در کمیسیون اقتصادی در یک سال گذشته مطرح و بررسی شده است.

دو میلیون و ۳۰۰ هزار نفر از مددجویان تحت پوشش کمیته امداد و یک میلیون و ۳۰۰ هزار نفر از مددجویان تحت حمایت سازمان بهزیستی فاقد سهام عدالت هستند.

 

وی افزود: متأسفانه این طرح در دولت قبل عملیاتی نشد اما با تغییر دولت و مذاکراتی که با آقای رئیسی داشتم، رییس جمهور با کلیات این طرح موافقت کرده و موضوع را به سازمان برنامه و بودجه ارجاع داده است.

 

رئیس کمیسیون اقتصادی مجلس تصریح کرد: با همکاری دولت و موافقت رئیس جمهور می‌توانیم تکلیف همه جاماندگان سهام عدالت را مشخص کنیم از این رو کمیسیون اقتصادی پیشنهاد تکمیلی برای این موضوع ارائه کرده است.

ارسال نظر به عنوان مهمان

پیوست ها

0

نظرات

  • اولین نظر را شما بدهید