امروز:
پنجشنبه - 9 فروردين - 1403
ساعت :

 

بررسی بازار خودرو از آخرین روز هفته گذشته تا امروز حاکی از کاهش قیمت خودروهای پژو، دنا، تیبا و برخی از خودروهای سمند و افزایش قیمت خودروهای ساینا است.

 

به گزارش حبیب خبر از خبرآنلاین، بازار خودرو هفته را با ریزش گسترده قیمت‌ها آغاز کرده است به طوری که در بین خودروهای پژو مدل های ۲۰۶ تیپ ۲ سال ۱۳۹۹ و ۱۴۰۰ از آخرین روز هفته گذشته تا امروز یک میلیون تومان ارزان شدند و به ترتیب ۲۵۶ و ۲۶۶ میلیون تومان قیمت خوردند.

پژو پارس مدل ۱۳۹۹ نیز از آخرین روز هفته تا امروز یک میلیون تومان ارزان شده است و این خودرو در حال حاضر ۲۶۲ میلیون تومان قیمت خورده است و مدل ۱۴۰۰ این خودرو نیز با کاهش قیمت ۲ میلیون تومانی در این مدت در حال حاضر ۲۷۵ میلیون تومان قیمت خورده است.

 

در بین خودروهای تیبا نیز این کاهش قیمت ها محسوس بوده است به طوری که تیبا ۲ مدل ۱۳۹۹ از ۱۷۵ میلیون تومان در چهارشنبه گذشته امروز به ۱۷۴ میلیون تومان رسیده است و تیبا صندوقدار مدل ۱۳۹۹ نیز در این مدت یک میلیون تومان ارزان شده است و این خودرو در حال حاضر ۱۷۰ میلیون تومان قیمت خورده است.

خودروهای دنا نیز در این مدت از کاهش قیمت ها در امان نبوده اند به طوری که دنا معمولی مدل ۱۴۰۰ از ۳۶۶ میلیون تومان در چهارشنبه گذشته امروز به ۳۶۳ میلیون تومان رسیده است.

 

در میان این کاهش قیمت ها اما خودروهای سمند در این مدت گران شدند به طوری که سمند lx مدل ۱۳۹۹ از ۲۴۵ میلیون تومان در چهارشنبه گذشته امروز به ۲۴۶ میلیون تومان رسیده است و مدل ۱۴۰۰ این خودرو نیز در این مدت ۵ میلیون تومان گران شده است و ۲۷۰ میلیون تومان قیمت خورده است و در این بین اما سمند LXEF۷ در این مدت ۴ میلیون تومان ارزان شده است و این خودرو در حال حاضر ۲۶۳ میلیون تومان قیمت خورده است.

 

خودروهای ساینا نیز در این مدت شاهد افزایش قیمت‌ها بودند به طوری که ساینا دنده ای مدل ۱۳۹۹ از ۱۸۸ میلیون تومان در چهارشنبه گذشته امروز به ۱۹۰ میلیون تومان رسیده است و مدل ۱۴۰۰ این خودرو نیز در این مدت یک میلیون تومان گران شده است و این خودرو در حال حاضر ۱۹۷ میلیون تومان قیمت خورده است.

 

قیمت روز خودرو در جدول زیر آمده است:

 

ریزش گسترده قیمت‌ها در بازار خودرو/ جدول قیمت‌ها

 

ارسال نظر به عنوان مهمان

پیوست ها

0

نظرات

  • اولین نظر را شما بدهید