امروز:
سه شنبه - 4 ارديبهشت - 1403
ساعت :

دوام ویروس امیکرون بر سطوح به ویژه پوست بدن

 

 معاون علوم پزشکی گیلان دلیل شیوع سویه امیکرون کرونا در گیلان را عدم رعایت کامل پروتکل های بهداشتی عنوان کرد و گفت: یکی دیگر از دلایل این روند افزایشی در جامعه دوام این ویروس بر سطوح، به ویژه پوست بدن است.

 

دکتر انوش دهنادی مقدم در گفت وگو با خبرنگاران، با اشاره به وضعیت بهداشتی جامعه و انتشار سویه امیکرون اظهار کرد: با افزایش روند ابتلا و بستری در کشور و استان، در مرحله افزایش مراجعات سرپایی شهروندان قرار داریم و این روند طی چند روز اخیر رو به افزایش است.

 

وی دلیل شیوع سویه امیکرون کرونا در گیلان را عدم رعایت کامل پروتکل های بهداشتی عنوان کرد و افزود: همچنین عده ای از مردم که تاکنون به هر دلیلی اقدام به واکسیناسیون نکرده اند، حتما برای حفظ سلامتی خود و سایرین مبادرت به واکسیناسیون کنند.

 

معاون درمان دانشگاه علوم پزشکی گیلان، با توجه به ضرورت تزریق واکسن به ویژه دز سوم در شرایط فعلی، تاکید کرد: شهروندان در زمانبندی مقرر برای تزریق دزهای اول، دوم و سوم واکسن مراجعه کنند.

 

دهنادی مقدم، از مردم خواست از هرگونه تجمع و حضور در دورهمی ها پرهیز کنند و گفت: سویه امیکرون سرعت سرایت بالایی دارد و یکی از دلایل این روند افزایشی در جامعه دوام این ویروس بر سطوح، به ویژه پوست بدن است.

ارسال نظر به عنوان مهمان

پیوست ها

0

نظرات

  • اولین نظر را شما بدهید