رییس بسیج جامعه پزشکی خوزستان:

پیش از بحرانی‌تر شدن پیک کرونا، محدودیت‌ها افزایش یابند

 

رییس بسیج جامعه پزشکی خوزستان خواستار افزایش محدودیت‌ها پیش از بحرانی‌تر شدن شرایط پیک جدید کرونا شد.

 

به گزارش حبیب خبر، دکتر عبدالرضا جانگران‌نژاد در نشست ستاد استانی مدیریت کرونا که امروز (۱۶ بهمن‌ماه) در استانداری خوزستان برگزار شد، اظهار کرد: در روزهای اخیر فرمانده سپاه ولیعصر(عج) خوزستان درباره افزایش تیم‌های طرح شهید سلیمانی و تیم‌های سیار واکسیناسیون برای اعزام به نواحی مختلف آماده‌باش اعلام آمادگی کرده است.

 

به گزارش حبیب خبر از ایسنا، وی درباره روند اجرای طرح شهید سلیمانی افزود: در شهرهایی که فرمانداران در جلسات مرتبط با طرح شهید سلیمانی حضور پیدا می‌کنند، مشکلی وجود ندارد.

 

رییس بسیج جامعه پزشکی خوزستان گفت: همچنان در تعداد اندکی از شهرستان‌ها در تامین خودرو برای اجرای این طرح مشکل وجود دارد؛ در اهواز نیز شرکت‌ها به تعهدات خود عمل نکرده‌اند یا تعداد کمتری خودرو در اختیار ما قرار داده‌اند.

 

جانگران‌نژاد بیان کرد: اگر برخی شرکت‌ها به تعهدات خود عمل کنند، تعداد تیم‌های طرح‌های شهید سلیمانی را افزایش خواهیم داد و اقدامات تشدید می‌شوند.  

 

وی تصریح کرد: پیشنهاد می‌شود قبل از بحرانی‌تر شدن شرایط، محدودیت‌ها افزایش یابند. به طور مثال مانند تهران، تاکسی‌ها کارت واکسیناسیون را روی شیشه خودرو در معرض دید قرار دهند. استخرها و تالارها نیز پیش از قرمز شدن شرایط، بسته شوند تا از اشاعه ویروس جلوگیری شود.

ارسال نظر به عنوان مهمان

پیوست ها

0

نظرات

  • اولین نظر را شما بدهید