امروز:
جمعه - 31 فروردين - 1403
ساعت :

امام جمعه تبریز

 

امام جمعه تبریز روز گذشته بعد از شرکت در مراسم تشییع و اقامه نماز بر پیکر سه لاله دشت نینوای ایران در میدان ساعت با تاکسی به دفتر کارش بازگشت.

 

به گزارش حبیب خبر به نقل از فارس، امام جمعه تبریز بعد از اقامه نماز بر پیکر سه لاله دشت نینوای ایران در میدان ساعت با تاکسی به دفتر کارش بازگشت. اگرچه او پیشتر نیز سوار تاکسی و وسائل نقلیه عمومی همچون اتوبوس و مترو شده بود اما تاکسی سواری دیروز او در رسانه‌ها و فضای مجازی منتشر شد و بازتاب گسترده ای داشت.

 

البته آیت‌الله سیدمحمدتقی آل‌هاشم پدر امام جمعه تبریز هم، چنین رفتارهایی داشته‌اند و بارها از ایشان تصاویری از تردد با تاکسی منتشر شده و حالا این رفتارها از پدر به پسر ارث رسیده است.

 

تصاویر تاکسی سواری امام جمعه تبریز | آل‌هاشم بار دیگر خبرساز شد
آیت‌الله محمدتقی آل‌هاشم پدر امام جمعه تبریز قبل از روزهای کرونایی

تصاویر تاکسی سواری امام جمعه تبریز | آل‌هاشم بار دیگر خبرساز شد

 

حجت‌الاسلام والمسلمین سیدمحمدعلی آل‌هاشم با کارهای عجیب ساده‌اش به تبریز آمد. او روزهای اول وقتی به یک جلسه می‌رسید به همه سلام می‌داد؛ لبخند می‌زد. او به منتخب و برگزیدگان علمی، فرهنگی و ورزشی استان و برگزیده‌ها زنگ می‌زد و تبریک می‌گفت.

 

او از درب معمولی مصلای به نماز جمعه می‌آمد، او هرروز پای حرف مردم می‌نشست و با همه این‌ها عنوان امام جمعه یک کلان‌شهر را بر دوش دارد.

 

چند هفته‌ای که نه، الان چند سالی است امام جمعه تبریز خبرساز شده است و کارهای مردمی این امام جمعه از جمله دستور جمع کردن نرده‌های نماز جمعه و حذف درب تشریفات در نماز جمعه بین مردم و مسوولان، سوار بر اتوبوس و تاکسی، ایستادن در صف نان، حضور در جمع دانشجویان در خوابگاه و سلف غذا،  تشکیل میز خدمت و رسیدگی به مشکلات مردم در نماز جمعه و .... در رسانه‌های داخلی و خارجی بازتاب زیادی پیدا کرده است.

ارسال نظر به عنوان مهمان

پیوست ها

0

نظرات

  • اولین نظر را شما بدهید