امروز:
چهارشنبه - 5 ارديبهشت - 1403
ساعت :

حميدرضا مقدم فر در برنامه دستخط

 

به گزارش حبیب خبر، حمیدرضا مقدم در بخشی از اظهارات خود در برنامه تلویزیونی «دست‌خط» گفت:

 

* حاج قاسم بسیار فهم سیاسی بالایی داشت ولی این چیزهایی که ما الان داریم که برمی‌گردد عموما به الگوها و مدل های غربی سیاست بازی که از آنها و آنها عرصه سیاسی را عرصه قدرت و جنگ قدرت می دانند، گاهی سیاسیون ما هم با آن الگوها با آن عینک ها همه را نگاه می کنند، این اشکال است، حاج قاسم در این حلقه های تنگ و دایره های تنگ نمی گنجید.

 

* مثلا فرض کنید ترامپ تهدید می کرد رییس جمهوری ما را، رییس جمهوری دوره قبل آقای روحانی را، ایشان می‌گفت آقای ترامپ قمارباز! ای کسی که بی‌شخصیتی، آدم فاسد، به این تعبیر؛ حریف تو منم، رییس جمهوری ما شأنش بالاست، رییس جمهوری این کشور اسلامی شأنش بالاتر است، حریفت من هستم بیا با من و ببین ما چه می کنیم.

 

* حتی بالاتر عرض کنم که همین موردی که اشاره شد همین را گفته بود، مثلا فرض کنید که آقای روحانی رییس جمهوری قبلی ما ایشان یک موضع خیلی محکم و خوبی علیه رژیم صهیونیستی و آمریکا گرفت، بسیار موضع محکم و حتی گفت اگر ما را تهدید می‌کنید که ما در محاصره اقتصادی و تحریم ها نفت ما را می‌بندید، اگر ما نتوانیم نفت مان را بفروشیم و از این منطقه کشتی های نفتی ما عبور کند هیچ نفت و کشتی نفتی از این منطقه عبور نخواهد کرد؛ خیلی ها متعجب شدند از آقای روحانی که این چه موضعی بود.

 

* آقای شهید سلیمانی یک نامه به آقای روحانی داد و گفت من تشکر می‌کنم به عنوان سرباز انقلاب و سرباز ولایت تشکر می‌کنم از شما آقای رئیس جمهور، خیلی موضع شما خوب بود به این مضامین، انقلابی بود خوب بود آقای روحانی باید همین گونه موضع بگیرد و آینده اش هم باید همین باشد. آقای روحانی قبل و فعل و آینده باید همین مدار را طی کند، یعنی آمد مثل انسانی خودش را کوچک کرد تشکر کرد، ولی در واقع هم نصیحت کرد، هم تشویق و ترغیب کرد رئیس جمهور را. بعد هم گفت به خاطر این مواضع قشنگ و زیبا و انقلابی شما دست شما را می بوسم.

ارسال نظر به عنوان مهمان

پیوست ها

0

نظرات

  • اولین نظر را شما بدهید