امروز:
جمعه - 31 فروردين - 1403
ساعت :

چه کسی اشک زاکانی را درآورد ؟

 

سخنگوی شورای شهر تهران با اشاره به نگاه شهردار تهران به مساله آسیب های اجتماعی گفت: مدتی پیش درباره آسیب های اجتماعی سخنی گفتم که خوش بختانه منطبق با نگاه شهردار تهران بود .

شهردار تهران گفت: من وقتی به جنوب تهران می‌روم و می‌بینم دختری گرفتار آسیب شده می‌گویم این دختر خودم است، ایشان گفت من شب در خانه‌ام گریه کردم وقتی صحنه‌ها را دیدم.

 

علیرضا نادعلی در گفت و گو با اکو ایران با اشاره به جلسه مشترک اعضای شورای شهر تهران و شهردار در جلسه هم اندیشی روز یکشنبه  هفته گذشته گفت: دراین جلسه موضوعات تخصصی و کارشناسی مختلفی از جمله حمل‌و‌نقل، آلودگی هوا، ترافیک و موضوعات اجتماعی مطرح شد.

 شهردار تهران درخصوص 15 محوری پایه گزارش عملکرد سه ماهه شهرداری است توضیح داد  که این گزارش به صورت دقیق با عدد و رقم در صحن شورا مورد بررسی قرار می گیرد .

 

وی ادامه داد :‌در بحث های سرمایه گذاری به گفته شهردار به راه حل های مبتکرانه ای نزدیک شده اند به ویژه این راه حل ها در بحث حمل‌و‌نقل و اضافه کردن ناوگان تاثیر مثبت خواهد داشت.

 

سخنگوی شورای شهر تهران با اشاره به نگاه شهردار تهران به مسئله آسیب های اجتماعی گفت :مدتی پیش در خصوص آسیب های اجتماعی سخنی گفتم که خوشبختانه منطبق با نگاه شهردار تهران بود.

شهردار تهران گفتند  که من وقتی به جنوب تهران می‌روم و می‌بینم دختری گرفتار آسیب شده می‌گویم این دختر خودم است، ایشان گفت من شب در خانه‌ام گریه کردم وقتی صحنه‌ها را دیدم.

 

نادعلی اضافه کرد :‌ما حق نداریم گرفتاری‌ها و مشکلاتی که نتیجه‌ی بی‌توجهی‌های خودمان و دیگران است  را ندید بگیریم و فکر کنیم اگر داریم به اینها می‌پردازیم، سیاه‌نمایی می‌کنیم!

ما در مقام انتقاد که حرف نمی‌زنیم. ما مسوولیت این مشکلات را می‌پذیریم با اینکه ممکن است مربوط به دوره‌ی ما هم نباشد ولی حالا  کار دست ماست و انگشت اشاره هم به سمت هیچ کس نمی‌گیریم.

همه برای حل مشکلات اجتماعی باید پای کار بیایند و شانه زیر بار بدهیم. احساس هم می‌کنم این بازدیدهایی که می‌روند، روی نگاهشان و روی تصمیم‌گیری‌شان تاثیر دارد .

 

این عضو شورای شهر تهران گفت:‌ در پایان جلسه تصمیم براین شد که  اعضای  شورا و معاونین شهردار  در فضاهای غیررسمی‌تر در بحث‌های کارشناسی همفکری بیشتری داشته باشند .

ارسال نظر به عنوان مهمان

پیوست ها

0

نظرات

  • اولین نظر را شما بدهید