امروز:
شنبه - 1 ارديبهشت - 1403
ساعت :

نوسان اندک قیمت سایپایی ها در بازار + جدول

 

محصولات سایپا امروز 30 آبان 1400 با نوسان اندک قیمت در بازار عرضه شدند و بیشتر محصولات این شرکت بدون تغییر قیمت گذاری شدند.

 

به گزارش حبیب خبر از اقتصادنیوز، رصد بازار خودروهای سایپا نشان دهنده آن است که همزمان با نوسان اندک بازار خودرو امروز خودروهای سایپا هم با کمترین رشد قیمت در بازار عرضه شدند و بیشتر محصولات این شرکت ثبات قیمت داشتند.

 

به گفته فعالان بازار خودرو اظهارات مطرح شده در خصوص آزاد شدن خودروهای دپو شده از یک سو و چراغ سبز نمایندگان مجلس از سوی دیگر موجب شده تا بازار خودرو با سردرگمی قیمتی روبرو شود. روندی که موجب  سردرگمی بازار خودرو شد.

 

وضعیت محصولات سایپا در بازار

از جمله محصولات سایپا که امروز مورد ارزیابی قرار گرفته اند، می‌توان به «شاهین»، «کوییکR »، «کوییک معمولی»، «تیبا صندوقدار»، «تیبا2» و «ساینا» اشاره کرد.

 

با توجه به رصد بازار خودرو می توان گفت امروز و در میان خانواده تیبا شاهد افزایش یک میلیون تومانی قیمت «تیبا صندوقدار» در بازار بودیم و قیمت این خودرو در بازار به 168 میلیون تومان رسید.

اما «تیبا 2 معمولی» امروز تغییر قیمت نداشت و 176 میلیون تومان در بازار قیمت گذاری شد.

 
 

از سوی دیگر «ساینا» هم امروز رشد یک میلیونی را ثبت کرد و قیمت آن در بازار به 181  میلیون تومان رسید.

 

ارزیابی بازار خودرو همچنین از ثبات قیمت کوییک در بازار حکایت دارد با این شرایط «کوییک معمولی» امروز در بازار با قیمت 186 میلیون تومان قیمت گذاری شد. «کوییکR» هم  بدون تغییر 186میلیون تومان قیمت خورد.

 

رصد بازار خودرو همچنین نشان دهنده آن است که قیمت «شاهین» هم امروز بدون تغییر و با قیمت 342 میلیون تومان در بازار عرضه شد.

 

سایپا 30

ارسال نظر به عنوان مهمان

پیوست ها

0

نظرات

  • اولین نظر را شما بدهید