توصیه کیهان به دولت رئیسی برای مقابله با رسانه های منتقد:

 راه تحریف و شانتاژ و دروغ را ببندید!

توصیه کیهان به دولت رئیسی برای مقابله با رسانه های منتقد: راه تحریف و شانتاژ و دروغ را ببندید!

 کیهان برای مقابله با رسانه های منتقد به دولت رئیسی توصیه کرد: راه تحریف و شانتاژ و دروغ را ببندید!

 

 به گزارش حبیب خبر،  روزنامه کیهان در سرمقاله خود ضمن توصیه هایی برای موفقیت دولت سیزدهم نوشته است: از دیگر الزامات مهم، حمایت از افکار عمومی در برابر بمباران تبلیغاتی بدخواهان است.

 بدون فعالیت رسانه‌های روشنگر و نقّاد، ضریب خطا در تصمیمات اجرایی افزایش می‌یابد؛ اما ضمنا انحراف رسانه‌ها از این کارکرد، می‌تواند مجال تحول مصلحانه را نابود سازد.

  دروغ، شانتاژ، تهمت، تخریب و دادن آدرس‌های گمراه‌کننده، رسانه را تبدیل به دشنه‌ای در قبضه دشمنان می‌کند.

  دستگاه قضایی، دستگاه‌های دولتی ذی‌ربط و مجلس، همان‌قدر که موظفند مجال فعالیت سالم را برای نقدهای رسانه‌ای فراهم کنند، وظیفه دارند راه شانتاژ، تحریف، دغلبازی و دروغ‌پراکنی و تشویش اذهان را ببندند.

 در اینجا هیچ دستگاه حاکمیتی حق ندارد ژست مدارا بگیرد؛ که به تعبیر سعدی «ترحّم بر پلنگ تیزدندان- ستمکاری بود بر گوسفندان».

 

حبیب خبر: اگر همین توصیه کیهانی به دولت روحانی شده بود و دولت هم برای پاک کردن صورت مساله گام برمی داشت، شوربختانه(!) حالا کیهانی نبود که بتواند توصیه های سعدی وار خود را به دولت فعلی ارایه کند و رسانه ها هم از آن فیض وافر ببرند!!

البته حضرت سعدی دربیت آخر غزل شماره ۳۹۳ در بوستان خود- آن هم در قرن هفتم- تکلیف کیهان را این گونه روشن کرده بود: "...راه عشق تو درازست ولی سعدی وار/ می روم وز سر حسرت به قفا می نگرم"

ارسال نظر به عنوان مهمان

پیوست ها

0

نظرات

  • اولین نظر را شما بدهید