امروز:
چهارشنبه - 5 ارديبهشت - 1403
ساعت :

دلار ایستاد، بازار خودرو آرام گرفت + جدول قیمت
 
ثبات نرخ ارز بازار خودروها را وارد فاز استراحت کرد. صرافان چهارراه استانبول امروز 11 آبان 1400 از ثبات نرخ دلار خبر دادند و همین خبر کافی بود تا بار دیگر نوسانات نرخ ارز، بازار خودروها را تحت تاثیر قرار دهد و ترمز روند رو به رشد قیمت خودروها را بکشد.
 

به گزارش حبیب خبر، در حالی که روز گذشته بازار خودروها با افزایش چند میلیونی قیمت‌ها رو به رو شده بود و قیمت برخی خودروها حتی تا حدود پنج میلیون تومان هم بالا رفته بود، اما امروز با ثبات قیمت دلار، قیمت ها خودروها هم به ثبات رسید تا فعالان بازار خودروها، نوسانات نرخ دلار را تنها عامل تاثیر گذار بر قیمت ها اعلام کنند.

 

وضعیت محصولات سایپا در بازار

امروز در جمع محصولات شرکت خودروسازی سایپا، «شاهین»، «کوییکR »، «کوییک معمولی»، «تیبا صندوقدار»، «تیبا2» و «ساینا» ثبات قیمت داشتند و هیچ تغییر قیمتی را نسبت به روز گذشته ثبت نکردند.

 

رصد بازار خودرو نشان دهنده آن است که امروز کوییک معمولی از سوی فعالان بازار خودروها 172 میلیون تومان قیمت داده شد و کوییک R هم بدون تغییر همچنان 176 میلیون تومانی است.

 

به گفته فعالان بازار خودروها، امروز تیبا صندوقدار 151 میلیون تومان دست به دست شد و تیبا 2 معمولی هم و 165 میلیون تومان قیمت خورد.

 

رصد بازار نشان می دهد که چهارمین روز هفته، ساینا که در معاملات روز دوشنبه رکورددار افزایش قیمت در جمع سایپایی ها بود، تغییری را تجربه نکرد و 165 میلیون تومان به فروش رفت.

 

سایپا11

 منبع: اقتصاد نیوز

ارسال نظر به عنوان مهمان

پیوست ها

0

نظرات

  • اولین نظر را شما بدهید