امروز:
دوشنبه - 31 ارديبهشت - 1403
ساعت :

مردم خوزستان به بازدید وزرا نیاز ندارند/ به ماشین‌آلات نیاز داریم

 اهواز- حبیب نیوز: "درست است که باران و برف بسیاری بارید و سیل جاری شد و رودخانه های استان های بالا دست طغیان کرد و سیلاب شد و مسیر استان خوزستان را درنوردید و بی اجازه و بی رحمانه وارد خانه و کاشانه روستاییان و شهرنشیان شد و آن ها را آواره کمپ ها و اردوگاه ها کرد؛ اما آیا این سیل و سیلاب چه دیدنی دارد که هر کسی به خودش اجازه می دهد با هواپیما به خوزستان بیاید و با بال گرد یا هلی کوپتر یا چرخ بال، حجم وسیع سیلاب و مردم آواره و خانه به دوش را- که در تلاش برای ساخت سیل بندهای شکسته هستند- نگاه کند و بعد هم در جلسه های وقت تلف کن و بی خروجی دو کلام حرف غیر تخصصی بزند و سپس راهش را بگیرد و با هواپیما به تهران برگردد!

به راستی این کارهای بی فایده چه معنی دارد؟! اگر هدف این عزیزان ابراز همدردی است که از همان پایتخت می توانند از فضای مجازی استفاده کنند؛ از جمله "توییتر" بزنند- که مدت ها است باب شده- و ابراز همدردی کنند. مطمین باشند ما هم تشکر می کنیم چون به قول مرحوم "نعمت ا... آغاسی" معتقدیم: دل مون پی دل تون است یا برعکس!

اگر هم در توان تان هست که به جای هدر دادن بیت المال و نیز وقت، امکانات بفرستید.

اصلن چه طور است سخنان نماینده مردم اهواز، حمیدیه، کارون و باوی در مجلس شورای اسلامی را در گفت و گو با خبرنگار مهر خوزستان مرور کنیم":

نماینده مردم اهواز در مجلس شورای اسلامی گفت: "در این شرایط بحرانی مردم خوزستان به بازدید مسوولان و وزیران و آسمان گردی آنان نیاز ندارند ماشین آلات بفرستید."

جواد کاظم نسب الباجی در گفت و گو با خبرنگار مهر با اشاره به شرایط بحرانی اغلب مناطق خوزستان به دلیل سیلاب اظهار کرد: "متأسفانه کمک‌های خوبی به مردم نمی‌رسد و انتظار مردم از مسوولان بیشتر از اینهاست."

وی افزود: "در این شرایط بحرانی، مردم گرفتار در سیل به بازدید مسوولان و آسمان گردی آنان نیاز ندارند چرا که در این شرایط اصلاً کارساز نیست و کاری از دست آنها بر نمی‌آید. اکنون مردم به ماشین‌آلات سنگین بیشتر از حضور وزیران نیاز ندارند."

الباجی تاکید کرد: "بازدید وزیران و مسوولان از مناطق سیل‌زده وقت مدیران محلی را برای اتخاذ تصمیم‌های مهم تلف کرده است."

نماینده مردم اهواز در مجلس شورای اسلامی تاکید کرد: "کمک‌ها و امکاناتی برای مردم گرفتار در سیلاب یا در معرض سیل ارسال شده است ولی این میزان از کمک‌ها و امکانات به هیچ‌وجه مورد قبول ما و مردم نیست."

ارسال نظر به عنوان مهمان

پیوست ها

0

نظرات

  • اولین نظر را شما بدهید