امروز:
شنبه - 1 ارديبهشت - 1403
ساعت :

مناطق زلزله‌زده اندیکا نیازمند برنامه‌ای متفاوت است

 

رییس سازمان مدیریت بحران با اشاره به اخذ تصمیم نهایی در خصوص رسیدگی به منطقه اندیکا، گفت: با توجه به موقعیت خاص منطقه و عشایری بودن، این منطقه نسبت به دیگر محل‌های آسیب‌دیده، نیازمند برنامه متفاوتی است.

 

اسماعیل نجار در نشست شورای هماهنگی مدیریت بحران خوزستان که روز (۲۶ مهرماه) با موضوع زلزله اندیکا در استانداری خوزستان برگزار شد، اظهار کرد: همواره در خدمت مردم خوزستان بودیم و خواهیم بود. در پی زلزله اخیر اندیکا مردم دچار آسیب و خسارت شدند اما خدا را شاکریم که جان باخته و مصدوم آن چنانی نداشتیم.

 

به گزارش حبیب خبر از ایسنا، وی افزود: از دقایق اول حادثه، همه دستگاه‌های اجرایی با محوریت استانداری برای کمک‌های امدادی تلاش کردند.

 

رئیس سازمان مدیریت بحران گفت: بر اساس گزارش‌های ارائه‌شده، امکانات امدادی و آذوقه در اختیار مردم قرار گرفته است و برنامه‌ها و اقدامات اسکان موقت و تحویل چادر نیز انجام شده است.

 

نجار عنوان کرد: با توجه به موقعیت خاص منطقه و عشایری بودن، این منطقه نسبت به دیگر محل‌های آسیب‌دیده، نیازمند برنامه متفاوتی است که نظرات و دیدگاه‌های خوبی برای کمک به این عزیزان مطرح شده است.

 

وی با اشاره به طراحی موضوع اسکان توسط بنیاد مسکن انقلاب اسلامی، گفت: امروز بازدیدی از منطقه خواهیم داشت و سپس تصمیم نهایی اتخاذ خواهد شد. تاکید وزیر کشور این بود که با نظر مساعد و با توجه به محرومیت منطقه، اقدامات انجام شود.

ارسال نظر به عنوان مهمان

پیوست ها

0

نظرات

  • اولین نظر را شما بدهید