امروز:
شنبه - 1 ارديبهشت - 1403
ساعت :

سنگدوینی: آقای رئیسی مردم خوزستان را دریابید

 

نماینده مردم گرگان و آق قلا در مجلس شورای اسلامی گفت که خوزستان دارای منابع سرشار نفت و گاز و آب شیرین است اما مشکل برق و آب شرب دارد، آقای رییسی مردم خوزستان را دریابید.

 

به گزارش حبیب خبر، رمضان‌علی سنگدوینی در جلسه علنی امروز ( دوشنبه) با تسلیت درگذشت علیرضا تابش رئیس بنیاد مسکن انقلاب اسلامی در تذکری گفت: چندین هفته است که درباه حقوق و مزایای کارکنان صنعت نفت به ویژه در بخش عملیاتی تذکر داده و در حال پیگیری هستیم، اما اتفاقی رخ نداده و انگار گوش شنوایی وجود ندارد حال اینکه اقتصاد کشور بر مبنای صنعت نفت است درخواست ما پیگیری این موضوع توسط رییس و هیأت رئیسه مجلس است.

 

وی افزود: متأسفانه کارکنان صنعت نفت حتی از سقف حقوق سال گذشته کمتر دریافت می‌کنند و دریافتی‌شان کاهش پیدا است. کارکنانی که در خوزستان، بوشهر و هرمزگان بر روی سکوهای نفتی کار می‌کنند ۲۰ روز زن و بچه خود را نمی‌بینند، اجازه ندهیم این مشکل مانند خوزستان به بحران تبدیل شود، لذا انتظار می‌رود به این موضوع رسیدگی شود.

 

سنگدوینی با اشاره به مشکلات خوزستان خطاب به رئیس جمهور گفت: خوزستان دارای منابع سرشار نفت و گاز و آب شیرین است، اما مشکل برق و آب شرب دارد، آنها ۸ سال در دفاع مقدس ایستادگی کردند اما دولت برای مردم خوزستان چه کاری کرده. آقای رییسی مردم خوزستان را دریابید.

 

نماینده مردم گرگان و آق قلا همچنین با بیان اینکه استان گلستان آب شرب ندارد و کشاورزی آن با مشکل مواجه است، گفت: مردم استان گلستان را دریابید که در شرایط سختی قرار دارند./ایسنا

ارسال نظر به عنوان مهمان

پیوست ها

0

نظرات

  • اولین نظر را شما بدهید