رهبر انقلاب: مردم در روز جمعه با حضور خود به نظام آبرو خواهند داد

رهبر انقلاب: مردم در روز جمعه با حضور خود به نظام آبرو خواهند داد

 

 سخنرانی رهبر معظم انقلاب به برگزاری سیزدهمین دوره‌ انتخابات ریاست جمهوری و ششمین دوره شوراهای اسلامی شهر و روستا به صورت زنده و مستقیم با ملت ایران آغاز شد.

به گزارش روز چهارشنبه حبیب خبر به نقل از ایرنا، این برنامه از شبکه‌های صدا و سیمای جمهوری اسلامی ایران، سایت و صفحات KHAMENEI.IR در شبکه‌های اجتماعی به‌ صورت زنده پخش می‌شود.

 

انتخابات سیزدهمین دوره ریاست جمهوری همزمان با انتخابات میان‌دوره‌ای مجلس شورای اسلامی در ۶ حوزه، میان‌دوره‌ای مجلس خبرگان رهبری در سه حوزه انتخاباتی و انتخابات شوراهای اسلامی شهر و روستا در یک هزار و ۳۷۲ شهر و چهل هزار و ۶۲۰ روستا و تیره عشایری جمعه ۲۸ خرداد  برگزار می‌شود.

 

محورهای مهم بیانات رهبر معظم انقلاب به این شرح است:

* دهه مبارک کرامت و میلاد حضرت علی بن موسی الرضا را به همه ملت عزیزمان و همه مشتاقان زیارت آن بزرگوار تبریک عرض می کنم. متاسفانه مدت‌هاست که از این فیض بزرگ محروم ماندیم.

 

* امیدواریم خداوند متعال به برکت دعا و شفاعت این بزرگوار رحمت و لطف خویش را بر این ملت روز به روز افزون کند و برکات مجاورت ملت ایران با آن روز به روز افزایش پیدا کند.

 

* بحث امروز من صرفاً درباره انتخابات است. تا کمتر از ۴۸ ساعت دیگر یک رویداد سرنوشت ساز در کشور اتفاق خواهد افتاد و آن عبارت است از انتخابات ریاست جمهوری و انتخابات شوراهای شهر و روستا.

 

* قطعاً سرنوشت کشور در یک برهه زمانی در همه زمینه‌ها،در زمینه اقتصاد، مسائل فرهنگی، امنیت، سلامت و غیره وابسته به عملی است که شما مردم ایران روز جمعه ان‌شاءالله انجام خواهید داد. شما با حضور خودتان و با رای خودتان سرنوشت کشور را در همه مسائل عمده رقم می‌زنید.

 

*  کار بزرگ مردم اولا اصل مشارکت، ثانیا نوع مشارکت و نوع انتخاب خواهد بود که امیدواریم خداوند متعال همه دلهای ملت ایران را هدایت کند و بتوانیم به بهترین وجهی در این عرصه ظاهر شویم.

 

* مردم با حضور و رای خودشان در روز جمعه، سرنوشت کشور را رقم می زنند. کار بزرگ مردم، اصل مشارکت و نوع انتخاب آنها خواهد بود.

 

* مردم در انتخابات حضور پیدا خواهند کرد و به نظام آبرو خواهند داد.

 

* همه باید شرکت کنند چون نظام اجتماعی کشور به این حضور نیازمند است.

 

* اقدام به انتخابات، یک عمل صالح است.

ارسال نظر به عنوان مهمان

پیوست ها

0

نظرات

  • اولین نظر را شما بدهید