امروز:
پنجشنبه - 30 فروردين - 1403
ساعت :

محفوظی: آبادان و خرمشهر همچنان در وضع جنگ زدگی است

 

عضو کمیسیون فرهنگی مجلس شورای اسلامی با اشاره به مشکلات و عقب ماندگی های آبادان عنوان کرد: آبادان و خرمشهر همچنان در وضع جنگ زدگی است، گویی به زمان ما قبل از تاریخ بازگشتیم، آیا این همه عقب افتادگی و کم برخورداری حق این مردم است؟

به گزاش ایسنا، سید مجتبی محفوظی نماینده مردم آبادان در مجلس شورای اسلامی در نطق میان دستور جلسه علنی امروز مجلس گفت: من نماینده ام، نماینده شهری که روزی به دلیل ربودن گوی سبقت در توسعه و پیشرفت در حوزه های مدرنیته و مدنیت مردمش را به لاف زنی متهم می نمودند، بله شهر اولین ها، شهر مدرنیته، شهر مقاومت و ایثار، شهر نخل های مقاوم بی سر... اما افسوس و صد افسوس که این شهر پس از پایان جنگ تحمیلی به شهر آخرین ها تبدیل شده است و فاقد اولویت های زندگی مدنی است.

وی افزود: آبادان نه آب دارد و نه فاضلاب، نه زیرساخت دارد و نه آسفالت، گویی به زمان ما قبل از تاریخ بازگشتیم، آیا این همه عقب افتادگی و کم برخورداری حق این مردم است؟ به نمایندگی از این مردم شریف پس از اینکه از دولت ها خیر قابل ملاحظه ای مشاهده ننمودیم به سید و مولایمان روی می نمایم، سرور ما همانگونه که معمار کبیر انقلاب دستور تاریخی شکست حصر آبادان را صادر نمودند از معظم له درخواست می نماییم دستوری تاریخی دیگر برای آبادان و دل آبادانی ها صادر نمایید تا این بار هم حصر شکسته شود حصر عقب افتادگی و عقب ماندگی.

نماینده مردم آبادان در مجلس شورای اسلامی با انتقاد از مشکلات حوزه انتخابیه خود همچون ناکارآمدی مدیران بیان کرد: مدیرانی که یکبار بابت ضعف و نامدیر بودنشان آبادان را به صدر اخبار می برند و یکبار هم بابت عمل ناپسند واکسن دزدی.

محفوظی در تذکری به وزیر کشور در خصوص مدیریت شهری ضعیف آبادان اظهار کرد: چرا همچنان بر ابقاء مدیریت ضعیف اصرار دارید؟ چرا با وجود دستور مستقیم رییس جمهور و معاونش همچنان با خالقین غائله واکسن پاکبان های بی نوا برخوردی نشده است؟

وی همچنین خطاب به وزیر کار و مدیر شستا بیان کرد: مگر شما از اتفاقات عجیب و غریب پتروشیمی آبادان بی خبر هستید؟ ما که بارها درخواست کردیم که افتضاح به بار آمده پایان یابد ولی حمایت مستمر شما از افراد معلوم الحال که تصاویر آنچنانی شان شهره عام و خاص شد چه دلیلی دارد؟ فراموش نکنید مردم آبادان صدام کش و شاه افکن هستند، مردم آبادان و خرمشهری که همچنان در وضع جنگ زدگی است.

ارسال نظر به عنوان مهمان

پیوست ها

0

نظرات

  • اولین نظر را شما بدهید