امروز:
جمعه - 10 فروردين - 1403
ساعت :

 
حقوق و مزایای کارکنان قرارداد کار معین و پیمانی همسان می‌شود

 رییس سازمان اداری استخدامی بخشنامه همسان‌سازی حقوق و مزایای کارکنان قرارداد کارمعین و پیمانی را به دستگاه‌های اجرایی ابلاغ کرد. 

 به گزارش روز دوشنبه حبیب خبر به نقل از ایرنا، معاون رییس‌جمهوری و رییس سازمان اداری و استخدامی کشور در اجرای تبصره (۳) ماده (۲۹) قانون برنامه ششم توسعه و به منظور ترمیم حقوق و مزایای کارمندان قرارداد کار معین (مشخص)، نحوه تعیین حقوق و مزایای آنان را ابلاغ کرد.

تبصره ۳ ماده ۲۹ برنامه ششم توسعه مربوط به سامانه ثبت حقوق و مزایاست که دستگاه‌های اجرایی موظفند همه پرداخت‌ها به مقام‌ها، روسا و مدیران را در این سامانه ثبت کنند. 

براساس این بخش‌نامه که به همه دستگاه‌های اجرایی موضوع ماده (۲۹) قانون برنامه ششم توسعه و همچنین نیروهای مسلح، وزارت اطلاعات و سازمان انرژی اتمی ایران ابلاغ شده است، برخورداری کارمندان قرارداد کارمعین (مشخص) از مرخصی استحقاقی، استعلاجی، بدون حقوق، اعمال مدرک تحصیلی و سایر مزایای مترتبه بر اساس مقررات مورد عمل در خصوص کارمندان پیمانی است.

همچنین با اجرای این بخش‌نامه، معادل طبقه و رتبه اعمالی نباید از آخرین معادل طبقه و رتبه اعمال‌شده در قرارداد منعقده کارمندان‌ قرارداد کارمعین (مشخص) کمتر باشد.

طبق این بخش‌نامه، ردیف «سایر» از قرارداد منعقده کارمندان مذکور حذف می‌شود.

با اجرای این بخش‌نامه همه ضوابط و دستورالعمل‌های مغایر درخصوص تعیین و پرداخت حقوق و مزایای کارمندان قرارداد کارمعین (مشخص) معاونت توسعه مدیریت و سرمایه انسانی رییس جمهور (سابق)، ملغی می‌شود.

ارسال نظر به عنوان مهمان

پیوست ها

0

نظرات

  • اولین نظر را شما بدهید