امروز:
دوشنبه - 31 ارديبهشت - 1403
ساعت :

محمد رضا رحمانی فضلی وزیر کشور برای بررسی وضعیت سیل و سیلاب در خوزستان روز دوشنبه از طریق فرودگاه بین المللی اهواز وارد استان شد و مورد استقبال مسوولان استان قرار گرفت.

رحمانی فضلی که در جریان سیل اخیر خوزستان تا کنون سه بار به خوزستان سفر کرده است قرار است بازدید هوایی از وضعیت سیلاب ناشی از طغیان رودخانه های استان داشته باشد و سپس با حضور در نشست ستاد هماهنگی مدیریت بحران راهکارهای لازم را ارائه نماید.
سیلاب ناشی از طغیان رودخانه دهای دز، کارون و کرخه در استان خوزستان باعث آبگرفتگی و سیل در 183 روستا و 6 شهر در این استان شده است به طوریکه برای اسکان ساکنان این مناطق بیش از 700 دائیر شده است.
در حال حاضر بجز جمعیت هلال احمر ، تمامی دستگاههای دولتی و نیز سپاه، ارتش و نیروی انتظامی نیز برای امداد رسانی به سیل زدگان استان خوزستان بسیج شده اند.
بارش های باران اخیر در خوزستان و استان های بالا دست از نهم فروردین ماه سال جاری مشکلاتی برای مردم این استان ها به خصوص مردم حاشیه رودخانه های دز، کرخه و کارون در استان خوزستان ایجاد کرده است.
استاندار خوزستان 11 فروردین ماه به دلیل طغیان این رودخانه ها اعلام وضعیت اضطراری کرده و تمامی مرخصی های کارکنان دولت از این تاریخ تا زمان عادی شدن وضعیت رودخانه ها را لغو کرد.
تا کنون بیش از 180 روستا و 6 شهر در خوزستان دچار آبگرفتگی و سیل ناشی از طغیان رودخانه ها شده اند و امداد رسانی از هوا و زمین به سیل زدگان استان خوزستان ادامه دارد.
رییس جمهوری، معاون اول رییس جمهوری، رییس قوه مقننه ، فرماندهان کل سپاه و ارتش و نیروی انتظامی فرمانده سپاه قدس، وزیران نیرو، جهاد کشاورزی، اطلاعات، کشور، راه و شهرسازی، دادگستری، و ده ها دولتمرد دیگر و فرماندهان ارشد سپاه و ارتش و نیروی انتظامی از وضعیت سیل در خوزستان بازدید کرده اند.

به راستي دستاورد وزير كشور در اين سه سفر چه بوده است؟!

ارسال نظر به عنوان مهمان

پیوست ها

0

نظرات

  • اولین نظر را شما بدهید